Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-30@02:18:48 GMT

مرگ مشکوک پسر 7 ساله تهرانی جنایی شد!

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۴۹۴۶

مرگ مشکوک پسر 7 ساله تهرانی جنایی شد!

به گزارش صدای ایران، رسیدگی به پرونده مرگ مشکوک پسر بچه 7 ساله در خانه شان واقع در غرب تهران در دستور کار محمدتقی شعبانی در شعبه دهم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت.


پسر خردسال از بالکن خانه شان سقوط کرده بود و در بررسی های اولیه مشخص شد که پد رو مادر او از هم جدا زندگی می کردند و کودک با پدر و خواهر 10 ساله خود زندگی می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو کودک خردسال برای ساعتی از روز تحت مراقبت پرستار بودند.

در اولین تحقیقات پدر کودک اظهار داشت که پسر و دخترش با هم دعوایشان شده بود و دقایقی بعد متوجه شد پسرش نیست که جسد بی جان پسر را در پارکینگ خانه پیدا کرد.سپس او را به بیمارستان منتقل کرد اما فوت شده بود.

با توجه به اینکه ارتفاع بالکن زیاد بوده و جلوی آن یک ایوان کوچک هست، اما جسد جلوی تراس افتاده احتمال سقوط خود به خودی کمرنگ می شود.چرا که در صورت سقوط ناگهانی جسد باید پشت ایوان می افتاد.

از طرفی پزشکی قانونی علت فوت را صدمات متعدد جسمی به دنبال اصابت جسم سخت اعلام کرده است.در حالی که سر کودک آسیب ندیده است و اگر از آن ارتفاع سقوط کند قاعدتا باید آسیب به سر مشهود باشد.

همین ادله سبب شده که احتمال به قتل رسیدن کودک مطرح باشد و تحقیقات در این پرونده در شعبه دهم دادسرای جنایی تهران ادامه دارد.

 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سقوط پسر 7 ساله از ساختمان بازپرس جنایی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی از نجات کودک ۲ ساله در حال غرق‌ شدن در رودخانه‌ یکی از روستا‌های مهاباد خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امدادونجات کله‌کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: در این حادثه کودک ۲ ساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش‌بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیروز همچنین ۲ نفر دیگر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شده‌اند که جنازه یکی از آن‌ها پیدا شده و امدادگران در حال جست‌وجوی فرد غرق‌شده دیگری هستند.

دیگر خبرها

  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز