Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا حسین نژاد با اشاره به وضعیت نامطلوب پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان اظهار امیدواری کرد در سفر پیش روی رییس جمهور به استان توجه ویژه ای به این موضوع شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی عصر امروز در شورای اداری استان اظهار داشت: براساس آمار اعلامی کشوری، یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای مدارس عشایری کشور در نظر گرفته شد که باتوجه به جامعه بزرگ عشایری خراسان شمالی امید است که استان از این بودجه بهره مند شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان بجنورد شرایط مطلوبی ندارد، اضافه کرد: سیاست رییس جمهور اختصاص بودجه به پروژه های ناتمام است، براین اساس تلاش بر این است با نگاه ویژه ای به این پروژه، بتوان گام موثری در جهت بهبود وضعیت پردیس دانشجویان فرهنگی دختر استان برداشت.

 

استاندار خراسان شمالی با اشاره به شعار سال اظهار داشت: دستگاه های استان مدنظر داشته باشند که از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری بهره بگیرند.

 

وی یادآور شد: مدیران، در موضوع انتصابات شهرستانی با فرمانداران هماهنگی باشند تا فردی مردمی و همراه با سیاست های آیت الله رئیسی انتخاب شود.

 

حسین نژاد گفت: پروژه هایی که نیاز به مطرح شدن در کمیسیون ماده۲۳ سازمان مدیریت دارد در سال ۱۴۰۱  مدنظر مدیران قرار دهید تا اعتبارات ملی را از دست ندهیم.

 

استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: باتوجه به اینکه در آینده نزدیک سفر رییس جمهور را خواهیم داشت، دستگاه ها اشراف اطلاعاتی برای در اختیار قرار دادن وزرا داشته باشند.

 

حسین نژاد افزود: تعداد بالای کلاس های کانکسی بیانگر مشکلات خاص حوزه آموزش استان خراسان شمالی است.

 

وی با اشاره به اینکه  دغدغه جدی موضوعات زیرساختی و عمرانی محفوظ است، خاطرنشان کرد: گفتنی است اگر بهترین ساختارها موجود باشد اما موضوع فرهنگی ناقص باشد، نتیجه مطلوبی نخواهد داشت، بنابراین مباحث فرهنگی و اجتماعی به عنوان رکن و پایه و اساس تمام امورات است که باید با دقت بیشتری مورد توجه واقع شود.

 

انتهای پیام/ رحمانی

منبع: دانا

کلیدواژه: خراسان شمالی حسین نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۵۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آمریکایی

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان همدان صبح دوشنبه در حمایت از دانشجویان ضد صهیونیست آمریکا و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تجمع کردند.

کد خبر 6091944

دیگر خبرها

  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • وزارت علوم برنامه های مطلوبی برای ماندن نخبگان در کشور تدوین کرده است
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود