Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد امام قلی بعد از ظهر دوشنبه در همایش امتداد مقاومت که در شهرستان ورامین و به مناسبت قیام خونین ۱۵ خرداد مردم ورامین برپا شده بود، گفت: ورامین قهرمان سرچشمه پیروزی‌های انقلاب شد و خرداد و حوادث آن برای ما همیشه دارای عظمت، بالندگی و تلخی است.

وی افزود: نسل حاضر باید بداند، این انقلاب برای ما ساده به دست نیامده است و واقعاً معجزه و انفجار نور بود و گرامی داشت ایام الله مانند فتح خرمشهرها و ۱۵ خردادها اهمیت دلاور مردانی عده‌ای از عزیزان را برای ما تداعی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همرزم شهید سلیمانی ادامه داد: بازگو کردن و جهاد تبیین برای نسل جوان حائز اهمیت است و تبلیغات مسموم و کوتاهی رسانه‌ای ما در تبلیغات و صادر نمودن حقایق و دستاوردها در بعضی جهات مشهود است.

وی با تقدیر از پیشرو بودن روحانیت در مواقع مختلف انقلاب گفت: روحانیت و علما به ما همه درس دادند و این عزیزان جلودار همه جریان‌ها بودند و کفن پوشان ورامین حق بزرگی بر گردن این مردم دارند زیرا اینها با خون خود زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

معاون پشتیبانی سپاه قدس به جانفشانی‌های رزمندگان اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: رزمندگان اسلام و ایران بسیاری از معادلات جهانیان را بر هم زده اند و فرزندان این آب و خاک مانند یوم الله پانزده خرداد در جبهه نیز کفن پوش به جنگ دشمن رفتند و زمینه ساز پیروزی نهایی شدند.

وی تصریح کرد: کشور ما ساختار دینی، شیعی و علمایی است و این یک جریان تاریخی است و باید این را بدانیم که چرا شهید سلیمانی یک مکتب و راه در ادامه مسیر برای ما شد چون اصول انقلاب را می‌شناخت و به آن اعتقاد داشت.

سردار امام قلی در خصوص روش و زندگی سردار شهید سلیمانی بیان داشت: مکتب سردار شهید سلیمانی بسیار ساده و در عین آن پیچیدگی خاص خود را داشت و نهضت‌های مختلف و بیگانگان در مورد شخصیت و تواضع ایشان همیشه زبان به تحسین می‌گشودند.

وی افزود: رمز ماندگاری و پیروزی‌های حاج قاسم سلیمانی این بود که تابع محض ولایت فقیه بود و بخاطر آن بود که همه مقامات دنیایی را به سربازی ولایت ترجیح می‌داد و مکتب سردار سلیمانی مکتب ائمه اطهار، امام راحل و مقام رهبری بود.

سردار امام قلی عنوان کرد: جان گرفتن فلسطین در مقاومت برگرفته از مکتب سلیمانی است و تربیت یافتگان انتفاضه جدید همه از بسیج نمودن شهید سلیمانی برای جنگ با صهیونیست است.

معاون پشتیبانی سپاه قدس در پایان گفت: مردم دنیا به جمهوری اسلامی افتخار می‌کنند و دستاوردهای نظامی ایران را با افتخار دنبال می‌کنند و آن را متعلق به خود می‌دانند.

لازم به ذکر است، در این همایش از اهدای از خانواده‌های شهدا، جانبازان و فعالین فرهنگی و اجتماعی شهرستان ورامین تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 5503321

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا امامقلی سپاه قدس انتفاضه بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ویروس کرونا متروپل آبادان ابادان اردبیل احتکار نماهنگ سلام فرمانده شهادت امام صادق ع شیراز خراسان رضوی شهید سلیمانی برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۵۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید حجت‌الله یوسفیه در ورامین

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین از برگزاری آیین تشییع و تدفین "شهید حجت اله یوسفیه" در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت با حضور مردم شهیدپرور ورامین خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در ورامین، سرهنگ مهدی امینی با اشاره به برگزاری آیین باشکوه مراسم تشییع و تدفین "شهید حجت اله یوسفیه" اظهار داشت: مراسم تشییع شهید معلم حجت اله یوسفیه روز دوشنبه 17 اردیبهشت رأس ساعت 10 از میدان امام حسین (ع) ورامین به‌سوی میدان امام خمینی (ره) با حضور مردم ولایت مدار و شهیدپرور ورامین برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم تدفین شهید حجت اله یوسفیه پس از مراسم تشییع در گلزار شهدای حسین رضا (ع) ورامین خاکسپاری خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ورامین یادآور شد: پیکر مطهر شهید حجت اله یوسفیه از شهدای هشت سال دفاع پس از 39 سال دوری از وطن به دیار قیام پانزده خرداد بازگشت.

پیکر معلم شهید "حجت‌اله یوسفیه" پس از 39 سال به ایران بازگشت

سرهنگ مهدی امینی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و تدفین شهید معلم حجت اله یوسفیه با حضور با شکوه خانواده معظم شهدا، مردم شهیدپرور ورامین و مسئولان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • تشییع پیکر مطهر یک معلم شهید پس از ۳۹ سال
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • انتفاضه دانشجویان فرانسوی در حمایت از فلسطین
  • تشییع پیکر شهید حجت‌الله یوسفیه در ورامین
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی