Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال نساجی در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت تا بازی تیمش مقابل تراکتور تبریز هنوز نمی‌داند این بازی در کدام ورزشگاه برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اسماعیل اسماعیلی درباره بازی تیمش برابر تراکتور اظهار داشت: قبل از اینکه درباره بازی با تراکتور صحبت کنیم، باید بگویم که ما یک نگرانی نسبت به شرایطی که در این فصل داشتیم، داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینقدر هم صحبت کردیم خودمان خسته شدیم. ما در عین میزبانی یک سال میهمان بودیم. از شهرهای اصفهان، مشهد و کرج تشکر می‌کنم که ما را تحمل کردند. جا دارد یک گله‌ای هم از استان تهران داشته باشیم. الان در تعطیلات خرداد ماه همه از استان تهران به مازندران می‌آیند، ولی ما شمالی‌ها که برای انجام سه بازی به تهران آمدیم بنا به دلایل مختلف مشکل پیدا می‌کنیم و یا باید بدون تماشاگر بازی کنیم و یا اصلاً اجازه بازی نمی‌دهند. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است که تماشاگران مازندرانی امکان همراهی تیم‌شان در تهران را ندارند.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم هشت بازیکن خوب‌مان را در اختیار نداریم و مقابل تراکتور از آنها بی‌بهره هستیم. البته جوانان لایقی داریم که خیلی هم برای بازی با تراکتور انگیزه دارند. به نظر من تقابل نساجی با تراکتور همیشه یک بازی خوب بوده است. من انتظارم این است که بازیکنان ما فردا یک بازی باقدرت مقابل تراکتور انجام دهند و امیدوارم با توجه به اینکه بازی آخر هر دو تیم است، بازیکنان ما و تیم تراکتور بازی را سالم به پایان ببرند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی خاطر نشان کرد: من یک صحبتی هم می‌خواهم با مسئولان استان مازندران داشته باشم. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که بعد از قهرمانی نساجی در جام حذفی همه به خانه‌های‌شان رفتند. در زمان قهرمانی همه آمدند جلوی دوربین‌ها و دنبال جام قهرمانی و عکس یادگاری بودند تا بگویند ما هم تأثیرگذار بودیم، ولی واقعاً مسئولان تأثیرگذار نبودند، مسئولانی که نتوانستند حتی یک زمین را برای نساجی آماده کنند. ما در شب قبل از آخرین بازی‌مان هم مشخص نیست که کجا باید بازی کنیم و بازی فردای‌مان روی هواست.

اسماعیلی یادآور شد: از یک هفته قبل مدیرعامل باشگاه تلاش کرد تا زمین شهدای ساری را برای برگزاری بازی با تراکتور آماده کند تا در کنار تماشاگران ضمن انجام بازی، یک جشن قهرمانی هم بگیریم. متأسفانه باید بگویم که این اتفاق نیفتاد. با توجه به شرایطی که الان در شهر می‌بینم، بعید به نظر می‌رسد که ما سال آینده هم در قائمشهر بازی کنیم. خیلی بجنبیم بعد از سه چهار هفته بتوانیم در ورزشگاه وطنی بازی کنیم. اگر همین شرایط ادامه پیدا کند واقعاً شرایط خیلی سخت می‌شود و سال بعد هم زمین نخواهیم داشت.

قضاوت حیدری در دیدار نساجی - تراکتور

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتور تبریز تیم فوتبال نساجی مازندران تراکتور تبریز تیم فوتبال نساجی مازندران بازی کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۵۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!

سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست فنی پیش از بازی فینال به بازیکنان گفت: تمرکز ما روی عملکرد خودمان است، حریف را به خوبی آنالیز کردیم و جایی برای اشتباه وجود ندارد.

طرفداری | در ابتدای نشست فنی دیدار ایران و تایلند، شهاب سفال‌منش دستیار اول شمسایی آخرین تغییرات و برنامه‌های احتمالی تایلند را با آنالیز پنج مسابقه آخر این تیم برای بازیکنان تشریح کرد.

سفال‌منش نقاط ضعف و قوت حریف را با تاکیدات سرمربی و کادر فنی بر روش‌های غلبه بر دفاع حریف و مراقبت در برابر ضدحملات بیان کرد.

در ادامه وحید شمسایی با اشاره به مسیری که تیم تا امروز آمده است گفت:

ما به هیچ وجه نباید این فرصت قهرمانی را از دست بدهیم، حتماً هواداران این تیم ورزشگاه را پر می‌کنند اما ما ایرانیم و با تمام وجود برای این افتخار می‌جنگیم.

تیم ملی فوتسال ایران ساعت ۱۴:۳۰ امروز یکشنبه در دیدار فینال مقابل تایلند به میدان می‌رود.

این دیدار از شبکه سه به صورت زنده پخش خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟