Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هیات رئیسه فدراسیون ژیمناستیک با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک؛ جلسه هیات رئیسه فدراسیون ژیمناستیک با حضور حمید احمدی سرپرست فدراسیون، سیدمقداد قلندپور سرپرست دبیری، سیدیحیی موسوی سرپرست نایب رئیسی، مینو ملک پور سرپرست نایب رئیسی بانوان، حمیدرضا هاشمی کارشناس خبره، معصومه جعفری خزانه دار، محسن نوری کارشناس ارشد و متخصص مالی، عزیز افضلی فرد نماینده هیات های ورزشی و زمانی عضو هیات رئیسه فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری انتخابات نمایندگان کمیسیون مربیان، داوران و ورزشکاران در روز دوشنبه 1401/3/16 به صورت آنلاین، بررسی افزایش ورودیه کلیه کلاس ها، کارگاههای مربیگری و داوری، پرداخت کلیه حق الزحمه ها (اعم از مدرسین عملی کارگاهها، کلاس های کارت مربیگری، داوری و تئوری و ...)، تدوین آئین نامه پرداخت پاداش به سرمربیان و مربیان تیم‌های ملی و بررسی، تعیین و پرداخت کمک هزینه برای ورزشکاران در طول اردوهای بلند مدت از مهمترین تصمیمات جلسه امروز هیات رئیسه بود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هیات رئیسه فدراسیون فدراسیون ژیمناستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۵۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، «علی کریمی فیروزجایی» عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) صحن مجلس، اعلام کرد: سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور طی پیامی از نمایندگان، اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از هیات رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی به جهت صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کرد.

کد خبر 6092229 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است