Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از المسیره، عبدالملک بدرالدین الحوثی گفت: حملات صهیونیست یهودی به مسجدالاقصی تحریک‌آمیز بود و با آن پیامی به همه مسلمانان دادند.

وی افزود: خطر صهیونیست یهودی، تهدیدی برای همه مسلمانان است و مقدسات امت اسلامی را هدف قرار می‌دهد و خطر یهودی - صهیونیستی نشان دهنده آزمون بزرگی برای همه در مواضع و واکنش‌هایشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر انصارالله همچنین گفت: حمله و یورش، اقدامات مقدماتی است تا به اهداف علنی خود برای تخریب مسجدالاقصی دست پیدا کنند.

عبدالملک بدرالدین الحوثی افزود: با جدیت اعلام کردیم که ما بخشی از معادله‌ای هستیم که سید حسن نصرالله آن را اعلام کرد.

وی اضافه کرد: اگر امت اسلامی در حق فلسطین و الاقصی کوتاهی کنند، به معنای قادر ساختن دشمن برای آغاز توطئه‌هایش است. لابی یهود نیز طرح‌هایی دارد که امت اسلامی را هدف قرار می‌دهد.

رهبر انصارالله در ادامه گفت: عربستان و امارات امروز پرچمدار نفاق هستند و تحت عنوان عادی سازی در منطقه اقدام کردند. تجاوز به یمن نیز در راستای توانمند ساختن دشمن اسرائیلی، از میان برداشتن همه موانع و مشکلات پیش روی آن است.

الحوثی افزود: سیطره کامل و مستقیم بر منابع و امکانات مسلمانان، هدف آمریکا و اسرائیل است. دشمنان با دادن آدرس‌های غلط با هدف فریب، امت اسلامی را گمراه می‌کنند.

وی با بیان اینکه از جنایتکاران صهیونیست در ریاض و امارات به نام دین میزبانی می‌شود، گفت: در زمانی که سازشکاران با یهودیان همپیمان می‌شوند، با مجاهدان فلسطینی دشمنی می‌کنند.

رهبر انصارالله در ادامه تأکید کرده است که این یهودیان هستند که با توطئه‌های خود همه وقایعی را که فرزندان امت اسلامی از جمله مردم یمن را هدف قرار می‌دهد، هدایت می‌کنند.

الحوثی همچنین با اشاره به اینکه دشمن اسرائیلی جرأت ندارد مستقیما به یمن حمله کند و عاجزتر از آن است و این مسئله را ماجراجویی خطرناکی می‌داند، گفت: اگر اختلاف زبانی نبود، رسانه‌های سعودی - اماراتی هیچ تفاوتی با رسانه‌های اسرائیلی نداشتند.

وی افزود: دشمن اسرائیلی انسان‌های نادان و منافقان را تحت القاب دیگر به حمله به یمن کشاند و هزینه‌های آن را به هر اندازه که باشد پرداخت می کنند.

عبدالملک الحوثی اضافه کرد: پایگاه‌های آمریکا و انگلیس در حضرموت، المهره و عدن یمن وجود دارد و آمریکا و اسرائیل نمی‌خواهند متحمل خسارات مادی و تلفات انسانی شوند بلکه منافقان احمق را سوق می‌دهند. منافقان مانند نگهبانان پایگاه‌های آمریکا کار می‌کنند.

رهبر انصار الله همچنین گفت: اقدامات متجاوزانه و کشتارهای جمعی که دشمنان علیه ملت یمن انجام دادند، واقعیت و تجاوزگری آنان را نشان داد.

وی در ادامه با تاکید براینکه ملت یمن به بردگی برای دشمنان تن نمی‌دهد، گفت: دشمنان در همه سطوح، کشور را هدف قرار می‌دهند و برای تنش در مرحله بعد، مقدمات نظامی را فراهم می‌کنند.

الحوثی افزود: جهان به دلیل توطئه‌های آمریکایی - اسرائیلی و غربی در آستانه بحران غذایی قرار گرفته است و آنها در حال تدارک آن هستند.

رهبر انصارالله در ادامه گفت: دشمن در حال فراهم کردن مقدمات نظامی و توطئه‌های اقتصادی و سیاسی است. ما هم باید به صورت جدی در همه زمینه‌ها این توطئه‌ها را خنثی کنیم.

وی افزود: دشمنان برای ایجاد بحران غذایی ترتیبی می‌دهند که برخی کشورها از صادرات محصولات خود به جهان اسلام جلوگیری کنند.

عبدالملک الحوثی اضافه کرد: شایسته نیست مردم ما کاملاً به تأمین غذای مورد نیاز خود از دشمنان خود وابسته باشند، بنابراین آنچه را که به آن می‌رسد کنترل می‌کنند.

رهبر انصارالله در پایان گفت: باید به کشاورزی و دامداری توجه زیادی کرد که نیازمند فعالیت گسترده در این زمینه است.

برچسب‌ها ایالات متحده آمریکا عبدالملک الحوثی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا عبدالملک الحوثی فلسطین ایالات متحده آمریکا عبدالملک الحوثی فلسطین رهبر انصارالله هدف قرار امت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۵۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام انصارالله خطاب به متجاوزان به یمن: با آتش بازی نکنید

الحوثی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: با آتش بازی نکنید؛ بسیار بسیار بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید، ذخایر استراتژیک سلاح‌های بازدارنده را در اختیار داریم؛ بسیار بیشتر از میزانی که فکر می‌کنید؛ چه به لحاظ تعداد، تنوع و کیفیت.

سخنان الحوثی ساعاتی پس از انتشار لحظه حمله پهپادی نیرو‌های مسلح یمن به کشتی سیکلادیس (CYCLADES) صورت می‌گیرد.

 این کشتی که عازم بنادر فلسطینی اشغالی بود، با چندین فروند پهپاد در دریای سرخ و بامداد دیروز سه شنبه هدف حمله قرار گرفت.

یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن بامداد سه شنبه با تأیید حمله به کشتی عازم سرزمین‌های اشغالی و با بیان اینکه این عملیات موفقیت آمیز بود، افزود: نیروی دریایی، موشکی و نیروی هوایی ما عملیات مشترکی را علیه کشتی سیکلادیس (CYCLADES) در دریای سرخ انجام دادند و ضربه دقیق بود.

ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • تصاویر حمله پهپادی انصارالله یمن به کشتی رژیم صهیونیستی در دریای سرخ + فیلم
  • مقام انصارالله خطاب به متجاوزان به یمن: با آتش بازی نکنید
  • محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید
  • آیزنکوت: اسموتریچ و بن غفیر تهدیدی برای امنیت اسرائیل هستند
  • سفرنامه| اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟/ عکس
  • اعتراضات دانشجویان طرفدار فلسطین، تهدیدی برای یهودیان نیست
  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود