Web Analytics Made Easy - Statcounter

 روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، محمدجواد حاجی حسینی در جریان بازدید از کارخانه "بافت بلوچ" شهرستان ایرانشهر  گفت: استان سیستان و بلوچستان روی ریل توسعه قرار گرفته و اعتبارات خوبی برای طرح‌های ایجادی و سرمایه در گردش از محل "بند الف تبصره 18" به این استان اختصاص یافته است.

معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:از 800 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته به سیستان و بلوچستان 100 میلیارد تومان در قالب طرح‌های ایجادی و 50 میلیارد تومان برای سرمایه در گردش به متقاضیان پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: رهبر معظم انقلاب بر تکمیل بخش‌های مختلف کارخانه "بافت بلوچ" تا رسیدن به اوج تولید تاکید دارند و ما وظیفه داریم این واحد نساجی دوباره با تمام ظرفیت احیا شود.

حاجی حسینی گفت: ایرانشهر ظرفیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف صنعتی، معدن و کشاورزی دارد که با حمایت دولت از بخش خصوصی در آینده نزدیک شاهد رونق تولید و اشتغال در این منطقه خواهیم بود.

بازدید از کارخانجات بافت بلوچ، نوشابه ایران کولا، سردخانه بلوچ‌زهی، کارخانه نخل طلایی و جهاد زمزم و حضور در جمع صنعتگران ایرانشهر از برنامه‌های سفر معاون پارلمانی وزیر صنعت و هیأت همراه در ایرانشهر بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • اختصاص ۵۹میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402