Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال ساعت ۹ صبح امروز در حالی آغاز می‌شود که اگر خروجی این جلسه تعیین تاریخ انتخابات فدراسیون نباشد، فوتبال ایران باید خودش را برای تعلیق آماده کند!

از ساعت ۹ صبح امروز سه شنبه دهم خرداد ماه جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال با حضور نمایندگان فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال امروز گرد هم می آیند تا شاید تکلیف فدراسیون بلاتکلیف را روشن کنند. تا قبل از اعلام محرومیت شهاب عزیزی خادم از سوی کمیته اخلاق و تایید آن از سوی کمیته استیناف قرار بود بخش اصلی جلسه امروز رسیدگی به پرونده از موقت شهاب عزیزی خادم باشد اما حالا عزیزی خادم از دستور کار خارج شده و اعضای مجمع باید پس از آن که درباره صورتهای مالی و وضعیت فدراسیون تصمیم گیری کردند سراغ هیات‌ رئیسه ای بروند که اعضای آن به جان یکدیگر افتاده اند. گفته می‌شود برخی حامیان شهاب عزیزی خادم تصمیم گرفته اند در ازای حذف رئیس معزول فدراسیون فوتبال، مخالفان او را هم استیضاح کنند و انتقام عزیزی خادم را از آنها بگیرند. همچنین شایعه شده کسانی که میرشاد ماجدی را مقصر اصلی شرایط فعلی می دانند قصد دارند او را هم از سرپرستی موقت فدراسیون کنار بگذارند. هرچند میرشاد ماجدی در خفا با حیدر بهاروند ائتلاف کرده و امیدوار است همین حرکت، او را روی صندلی سرپرستی حفظ کند اما عملکرد ضعیف فدراسیون فوتبال در دوره سرپرستی میرشاد ماجدی باعث شده اغلب اهالی فوتبال منتظر عزل او و پایان دوران سرگردانی فدراسیون فوتبال باشند. اعضای هیات رئیسه طی روزهای اخیر به تکاپو افتادند اتحاد حامیان شهاب عزیزی خادم را بشکنند اما گویا میرشاد ماجدی و یکی دو عضو دیگر هیات رئیسه فدراسیون فوتبال قول و قرارهای خودشان با دیگر اعضای هیات رئیسه را زیر پا گذاشتند و در حال خط دادن به مجمع برای حذف همتایان خود هستند!

از آنجایی که احتمال دارد در صورت عزل دو عضو هیات رئیسه فعلی، نماینده های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون فوتبال را از جایگاه قانونی بیاندازند و اداره فوتبال ایران را به دست کمیته عادی سازی بسپارند، به نظر می رسید اعضای هیات رئیسه اختلافات را کنار بگذارند و با یکدیگر کنار بیایند اما شکاف میان اعضا بیشتر از این حرف ها است.

اگر بزرگانی مثل علی دایی، علی پروین، حسین فرکی، بهمن صالح نیا، حسین مسگر ساروی، محمدحسین ضیایی و چهره های مطرح هر استان اعضای مجمع عمومی فدراسیون فوتبال بودند، می‌شد حرکت بعدی این بزرگان را از روی تخصصی که دارند پیش‌بینی کرد اما با توجه به ترکیب فعلی اعضای مجمع، تصمیمی که آنها صبح امروز خواهند گرفت غیرقابل پیش‌بینی است.

در چنین شرایطی فقط می توانیم امیدوار باشیم اعضای مجمع با انتخاب یک تاریخ برای برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال به بلاتکلیفی فدراسیون پایان بدهند. از روزی که میرشاد ماجدی با عزل شهاب عزیزی خادم به عنوان سرپرست موقت فدراسیون انتخاب شد، بیش از سه ماه میگذرد و وقت آن رسیده مجمع با عزل سرپرست موقت فدراسیون، یک سرپرست دیگر برای دوره کوتاه انتخاب کند و همین امروز مقدمات مورد نظر برای برگزاری انتخابات را فراهم کند تا طبق اساسنامه انتخابات فدراسیون فوتبال ۷۰ روز دیگر یعنی روز ۱۸ مردادماه برگزار شود. فراموش نکنیم از آن جایی که بیش از سه ماه از عزل شهاب عزیزی خادم گذشته، اگر ظرف ۷۰ روز آینده تکلیف انتخابات فدراسیون فوتبال روشن نشود و سرگردانی و بلاتکلیفی فدراسیون به ۶ ماه برسد، جای تردید وجود ندارد که فیفا به خاطر همین آشفتگی حکم به تعلیق فوتبال ایران می دهد. مجمعی که تا به امروز بدون تعارف هیچ حرکت مثبتی برای فوتبال ما انجام نداده و فقط قبیله‌گرایی و متاسفانه خط و خط بازی را سرمشق خود قرار داده، بهتر است یک بار هم که شده به فکر منافع فوتبال باشد و همین امروز تکلیف انتخابات فدراسیون فوتبال را روشن کند. طبق اساسنامه از مجمع امروز ۷۰ روز که بگذرد، می توان انتخابات را برگزار کرد و فدراسیون را سر و سامان داد هیچ بهانه‌ای برای ادامه بلاتکلیفی وجود ندارد البته به شرطی که دوستان به فکر منافع شخصی و مصالح گروهی خود نباشند و به منافع و مصالح فوتبال ایران فکر کنند و همین امروز حکم به برگزاری انتخابات در تاریخ ۱۸ مرداد، یعنی درست ۷۰ روز بعد بدهند.

اخبار داغ 

تبریک استفانو پیولی، سرمربی قهرمان سری آ‌ به استقلال / فیلم فرهاد، برادرش را بخشید/ حضور مجیدی در جشن قهرمانی استقلال حمله هواداران خشمگین سن اتین به سمت بازیکنان پس از سقوط به لیگ2 فرانسه / عکس شعار توهین آمیز هواداران رئال مادرید علیه کیلیان ام باپه در جشن قهرمانی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مجمع عمومی فدراسیون فوتبال انتخابات فدراسیون فوتبال شهاب عزیزی خادم فوتبال ایران میرشاد ماجدی اعضای مجمع هیات رئیسه ۷۰ روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۵۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، درخواست محمدرضا طالقانی از علیرضا دبیر مبنی بر پرهیز از حواشی و دور هم جمع کردن همه خانواده کشتی کشور را در این ویدئو ببینید.

کد خبر 849571 منبع: مهر برچسب‌ها کشتی فرنگی ویژه ورزشی ورزش علیرضا دبیر

دیگر خبرها

  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند