Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، احمد اناری اظهار داشت: زهرا عشیری داور نمونه مسابقات تکواندو انتخابی تیم ملی نوجوانان، حکم و مدال خود را به خانواده های جان باختگان حادثه متروپل آبادان اهدا کرد.

وی افزود: خانم عشیری جزو داورهای نمونه خوزستان به شمار می رود و نقش ارزنده ای در پیشرفت این رشته داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این داور خوزستانی در پیامی ابراز همدردی خود با خانواده‌های عزادار و داغدیده آبادانی را بیان کرد.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی از سوم تا ششم خرداد ماه با قضاوت ۴۲ داور از ۳۱ استان کشور برگزار شد که زهرا عشیری نماینده داوران تکواندو خوزستان به عنوان داور نمونه این پیکارها معرفی شد.

گفتنی است تاکنون پیکرهای ۳۳ نفر از جانباختگان حادثه متروپل از زیر آوار بیرون کشیده شده است.

بخشی از برج ۱۱ طبقه متروپل آبادان ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه روز دوشنبه دوم خردادماه ریزش کرد.

با گذشت هشت روز از وقوع این حادثه عملیات آواربرداری با بسیج امکانات و تجهیزات و نیز حضور شبانه روزی نیروهای امدادی ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: خوزستان متروپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۵۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند

به گزارش صدای ایران از ایسنا،میثم معزی امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: از آغاز پدیده گرد و خاک از بامداد تا ساعت ۷ صبح امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) ۸۱۵ نفر و از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۳، ۲۵۴ نفر به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند.

وی افزود: مجموع مراجعان به بیمارستان‌ها یک هزار و ۶۹ نفر بوده ااست که ۸۸ نفر در مراکز درمانی بستری و بقیه به صورت سرپایی درمان و از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: مطابق معمول روز‌های گرد و غبار، کلیه بیمارستان‌ها آماده ارائه خدمات به مراجعان هستند و از هم استانی‌ها می‌خواهیم در این شرایط ضمن تردد حداقلی در فضای باز، از کودکان، سالمندان و کسانی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای قلبی و ریوی هستند، مراقبت کنند.

دیگر خبرها

  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • فیلم/شمسایی قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا کرد
  • شمسایی: قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا می کنم + ویدئو
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری