Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@04:19:02 GMT

ساحلی بازان راهی تایلند شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۶۰۶۷

ساحلی بازان راهی تایلند شدند

تیم‌های ملی والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا راهی تایلند شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، چهارمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 19 سال آسیا از 12 تا 15 خردادماه در شهر روی‌ات تایلند برگزار می‌شود.  پنج تیم برتر آسیا این رقابت‌ها سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی زیر 19 سال جهان را که از 23 تا 27 شهریورماه در شهر ازمیر ترکیه برگزار خواهد شد، به دست می‌آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های ملی والیبال ساحلی زیر 19 سال دوشنبه شب برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی دوحه قطر و سپس تایلند شدند.

حبیب ناصری و مهدی علیزاده به عنوان تیم الف و محمداسماعیل نقی‌پور و نیما اورماگه‌ای به عنوان تیم ب ایران در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد و حامد نژداغی به عنوان مربی و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرپرست ملی‌پوسان را همراهی می‌کنند.

آخرین تمرین تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی زیر 19 سال آسیا روز یکشنبه هشتم خردادماه در باشگاه پیکان انجام شد. این اردو از سوم تا هشتم به مدت 6 روز پیگیری شد که متصل به اعزام بود.

اکبر مسیبی داور والیبال ساحلی ایران در این رقابت‌ها قضاوت خواهد داشت و به همراه تیم‌های ملی ایران راهی تایلند شد. ملی‌پوشان ساحلی قبل از اعزام به فرودگاه امام خمینی (ره) دیداری با محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال داشتند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال ساحلی والیبال ساحلی تایلند شد زیر 19 سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۶۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد

به گزارش "ورزش سه" مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان با حضور 29 تیم در صربستان پیگیری می‌شود.

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با هدایت آرش صادقیانی سرمربی تیم ملی زیر 17 سال کشورمان در این رقابت‌ها شرکت کرده است، امروز (شنبه، هشتم اردیبهشت) در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف چین‌تایپه رفت و با شکست حریف فینالیست شد.

تیم ایران در این دیدار سه بر دو به پیروزی رسید تا ششمین برد خود در این رقابت‌ها را به دست آورد و راهی دیدار نهایی شود. تیم ایران در ست‌های اول و دوم با امتیاز مشابه 26 بر 24 مغلوب حریف شد، اما در ست‌های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 16 و 20 بر 18 به پیروزی رسید تا فینالیست شود.

سرمربی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران درباره عملکرد تیم کشورمان در این رقابت‌ها گفت: تیم ایران در گروه D با تیم‌های اوگاندا، آلمان و بلژیک همگروه بود که در سه مسابقه مرحله مقدماتی موفق به شکست حریفان با نتیجه دو بر صفر شد و به عنوان صدرنشین گروه به مرحله بعد صعود کرد.

آرش صادقیانی تصریح کرد: والیبالیست‌های کشورمان در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان با هلند روبرو شدند و این تیم را نیز شکست دادند تا در مرحله یک چهارم نهایی با ایتالیا روبرو شوند و این تیم را نیز از پیش رو برداشتند.

وی با بیان این‌که از ساعت 10:30 امروز (شنبه، هشتم اردیبهشت) به وقت تهران و در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف چین‌تایپه رفتیم، گفت: خوشبختانه با شکست این تیم راهی دیدار نهایی شدیم.

سرمربی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران با یادآوری حضور چهار تیم قدرتمند ترکیه، ایران، چین‌تایپه و آلمان در مرحله نیمه‌نهایی گفت: ایران با شکست چین تایپه به فینال صعود کرد و در طرف مقابل تیم آلمان هم موفق به شکست سه بر دو ترکیه شد و به دیدار نهایی صعود کرد تا حریف ایران در فینال شود.

وی در پایان گفت: تا کنون مسابقات به صورت دو برد از سه ست برگزار شده بود و در مرحله نیمه‌نهایی و دیدارهای رده‌بندی و فینال، رقابت‌ها به صورت سه برد از پنج ست برگزار می‌شود.

دیدار نهایی مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان ساعت 19 روز یکشنبه نهم اردیبهشت به وقت محلی (صربستان) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا