Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:04:43 GMT

برگزاری جشن ایام دهه کرامت در ۳۱ بقعه خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۶۱۱۴

برگزاری جشن ایام دهه کرامت در ۳۱ بقعه خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام پرویز بخشی پور صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز دهه کرامت و روز بزرگداشت امامزادگان اظهار داشت: جشن میلاد با سعادت امام رضا (ع) و ولادت حضرت معصومه در بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این جشن‌ها در ۳۱ بقعه متبرکه استان با حضور خدام حرم رضوی پیش بینی شده است گفت: در ایام دهه کرامت ۹ محفل انس با قرآن در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی افزود: این محافل انس با قرآن در امامزاده بی بی نجم خاتون، امامزاده سید عبدالکریم و امامزاده محمدبن اصغر بشرویه، امامزادگان باقریه (ع) بیرجند، امامزاده سیده زهرا روستای نوزاد، امامزاده سید ابوالقاسم نصرآباد خوسف، امامزاده سید محمد و سید ابراهیم فردوس، امامزاده زید بن محمد فخرآباد قاین و امامزاده سید علی نهبندان انجام می‌شود.

بخشی پور تصریح کرد: کاروان‌های شادی شمیم کرامت به صورت خودرویی و پیاده روی در ۱۳ بقعه متبرکه استان همراه با مراسم آئینی مختلف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش بزرگداشت روز امامزادگان ادامه داد: برگزاری این همایش در ۱۲ بقعه استان پیش بینی شده که هر شهرستان یک مراسم همراه با تقدیر از برترین‌ها دارند و یک همایش استانی با حضور خدام و هیأت امنا و تجلیل از برترین‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه تعداد ۶ ایستگاه سلامت در بقاع متبرکه استان برپا می‌شود خاطرنشان کرد: در ۲۶ کانال ویژه بقاع متبرکه در فضای مجازی برنامه‌های فرهنگی بارگذاری می‌شود.

بخشی پور بیان کرد: در ایام دهه کرامت نیز ۳۰۰ بسته معیشتی از محل کمک خیران در قالب طرح قرار دوازدهم که ۱۲ هر ماه برگزار می‌شود می‌شود بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه آذین بندی بقاع متبرکه و پخش سرودهای مذهبی و مناسبتی پیش بینی شده است افزود: سرود سلام فرمانده به صورت محوری همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) در روز چهارشنبه هفته جاری در آستان مقدس امامزادگان باقریه (ع) بیرجند با حضور خواهران و جمعی دیگر از مردم برگزار می‌شود.

کد خبر 5503397

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل اوقاف خراسان جنوبی دهه کرامت بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ویروس کرونا متروپل آبادان اردبیل ابادان احتکار شهادت امام صادق ع نماهنگ سلام فرمانده شیراز خراسان رضوی برگزار می شود متبرکه استان امامزاده سید بقاع متبرکه دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۶۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از اجرای ۱۲۰ برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در سطح استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد طاهری ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت مقام معلم از برگزاری بیش از 120 برنامه در هفته عقیدتی سیاسی خبر داد.

وی افزود: در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  از 8 تا 14 اردیبهشت به نام هفته‌ عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است که به این مناسبت بیش از 120 برنامه ویژه در استان برگزار می‌شود.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: غباروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، نشست‌های تبیینی و بصیرتی، برپایی نمایشگاه آثار استاد شهید مطهری و برگزاری کارگاه‌های تبیینی اندیشه برتر برای اساتید دانشگاه و حوزه علمیه از جمله برنامه‌های مورد نظر است.

تجلیل از 110 مربی عقیدتی سیاسی خراسان جنوبی

طاهری تصریح کرد: همایش حکمت مطهر با هدف آشنایی با اندیشه‌های شهید مطهری و تجلیل از 110 مربی عقیدتی و سیاسی از دیگر برنامه‌ها این هفته است.

به گفته وی وظیفه سازمان عقیدتی سیاسی سپاه، ترویج و تبیین اعتقادات تقویت بنیه معنوی سپاه و  بسیجیان است و شاخص‌ترین برنامه حوزه عقیدتی و سیاسی سپاه در هفته عقیدتی سیاسی برگزاری دوره‌های تربیت و تعالی است که سال گذشته این دوره ها با حضور 5 هزار و 100 نفر برگزار شد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: یک هزار و 320 نفر از دوره‌های توان‌افزایی ویژه فرماندهان بسیجی و شورای حوزه‌های مقاومت بسیج بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی