Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شهابی نسب روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت:  از این میزان حدود ۶۴۸ میلیارد تومان آن نقدی و ۶۶۶ میلیارد تومان از اسناد خزانه بوده است.

وی بیان کرد: جذب اعتبارات استانی دستگاه های مختلف اجرایی در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال مالی گذشته آن ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصد افزایش داشته است.

شهابی نسب سرجمع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۹ را ۴۷۷ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بود و این رقم در سال ۱۴۰۰ به یکهزار و ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: علاوه بر این میزان در سفر رئیس جمهور به استان نزدیک به ۵۷۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های ملی و استانی نیز تزریق شد.

شهابی نسب تصریح کرد: اعتبارات محرومیت زدایی که برای اولین بار در قانون امده بود از این محل نیز ۴۹۵ میلیارد تومان  هم به استان اختصاص داده شد.

وی تخصیص این میزان اعتبار را نوعی انقلاب در تخصیص اعتبارات استانی دانست و گفت: مدیران نسبت به جذب این میزان اعتبار به پروژه های عمرانی خود تلاش بیشتری داشته باشند.

شهابی نسب تصریح کرد: جذب این میزان اعتبار علاوه بر رونق اقتصادی نقش مهمی در کاهش نرخ بیکاری و بهتر شدن شرایط اقتصادی کهگیلویه وبویراحمد دارد.

وی گفت: امسال برای اولین بار ۳۹۳ میلیارد تومان اعتبارات محرومیت زدایی به استان ابلاغ شده که این اعتبار خاص مناطق محروم برای ایجاد زیرساخت هایی همچون آب، راه، مدرسه و بهداشت  است.

شهابی نسب تصریح کرد: در طول عمر دولت ها افزایش این اعتبارات در کهگیلویه و بویراحمد بی سابقه بوده است.

وی عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ اعتبارات جایگاه هجدهم کشوری را به خود اختصاص داده و  این درحالی است که استان به لحاظ جمعیت و وسعت یک درصد کشور را دارد.

استان کهگیلویه وبویراحمد با ۷۱۳ هزار نفر جمعیت یکی از استانهای کم برخوردار کشور است.

برچسب‌ها شورای پول و اعتبار کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سازمان هدفمندسازی یارانه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای پول و اعتبار کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات شورای پول و اعتبار کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سازمان هدفمندسازی یارانه ها کهگیلویه و بویراحمد میلیارد تومان شهابی نسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۶۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳

بررسی بودجه ۱۴۰۳ نسبت به جداول بودجه سال قبل نشان میدهد، یارانه نان با رشد قابل توجهی مواجه شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اعتبار در نظر گرفته شده برای یارانه نان در سال1402در حدود56هزار میلیارد تومان است در حالیکه دولت از بودجه سال گذشته حدود159هزار میلیارد تومان برای یارانه نان پرداخت کرده است.

این رقم نشان میدهد تا چه اندازه پیش بینی اعتبار در قانون بودجه سال گذشته خطا داشته و منجر به کسری تبصره هدفمندی شده است.

یارانه نان در لایحه سال جاری در حدود143هزار میلیارد پیش بینی شده که نسبت به قانون سال گذشته 150درصد رشد
داشته است.

علاوه بر آن اعتبار یارانه دارو در لایحه بودجه در حدود75هزار میلیارد تومان پیشبینی شده که نسبت به اعتبار69هزار میلیارد تومانی مصوب سال گذشته حدود9درصد رشد را تجربه کرده است.

مرکز پژوهشهای مجلس در این خصوص تاکید دارد، چالش اصلی اعتبارات یارانه دارو از تبصره هدفمندی،تخصیص اعتبارات است که به نظر میرسدبه دلیل کسری در منابع تبصره، یارانه دارو عملکرد مناسبی نداشته است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان چیست؟
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • پشت پرده جهش ۱۵۰ درصدی یارانه نان در بودجه ۱۴۰۳
  • پیش بینی ۷۵۸ هزار میلیارد تومان منابع هدفمندی یارانه
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد