Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای قزوین، ناصر لامعی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: از این تعداد ۳۹۸ فقره در مناطق شهری و ۲۱۵ فقره در مناطق روستایی استان بوده که تعیین تکلیف نهایی شده و مابقی نیز در حال بررسی در واحد حقوقی و رسیدگی قضایی قرار دارد.

وی تصریح کرد: برخورد با انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی بسیار مهم است چرا که موجب ضایع کردن حقوق عمومی است و علاوه بر آن مخاطره های مربوط به احتمال ورود آلودگی به شبکه آب را به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لامعی همچنین خاطرنشان کرد: براساس قانون، مجازات سنگینی برای افراد سودجو و متخلف در این زمینه دیده شده است بنابراین توصیه می شود شهروندان از انشعاب گیری غیرمجاز یا هر گونه مصرف غیرمجاز از کاربری انشعاب قانونی واگذار شده که خلاف مقررات است خودداری نمایند.

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آبفای استان قزوین از مردم خواست تا  بر اساس وظیفه شهروندی در صورت مشاهده هرگونه انشعاب غیرمجاز مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۲ اعلام کرده و در صورت حصول اطمینان از راستی آزمایی کارشناسان، از پاداش مربوط نیز برخوردار شوند.

برچسب‌ها آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب کشور استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب کشور استان قزوین آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب کشور استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سید جلیل حسینی با اشاره به اجرای مانور بازرسی از کارگاه‌های پرخطر استان گفت: در راستای صیانت از نیروی کار و در پیش بودن روز ایمنی و بهداشت کار این مانور اجرا شد.

حسینی، کاهش حوادث ناشی از کار و ارتقای ایمنی با اولویت کارگاه‌های پرخطر را از اهداف این بازرسی‌ها برشمرد.

به گفته وی؛ از ۱۵ هزار و ۷۶۱ کارگاه مشمول قانون کار در استان‌ ۶۵۰ کارگاه پرخطر هستند که شامل رسته‌های معدن، ساختمان، تولید در حوزه صنایع پلاستیکی، لاستیکی، شیمیایی و فلزی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • توضیحات شرکت گاز ‌تهران درباره قطع گاز مسجد المهدی پردیس
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان