Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:36:20 GMT

ستاره کره‌ای در رادار کلوپ قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۶۲۳۸

ستاره کره‌ای در رادار کلوپ قرار گرفت

به گزارش ایرنا، سادیو مانه ستاره سنگالی تیم فوتبال لیورپول انگلیس در آستانه پیوستن به تیم بایرن مونیخ آلمان قرار دارد و این موجب شده تا کادر فنی و مسوولان باشگاه لیورپول در اندیشه جایگزینی برای او باشند. یکی از این بازیکنان «سون هیونگ مین» ستاره کره‌ای تیم فوتبال تاتنهام است.

سون در این فصل موفق شد با ۲۳ گل زده در کنار محمد صلاح مصری کفش طلای لیگ جزیره را از آن خود کند و یکی از موثرترین آسیایی‌های پنج لیگ معتبر اروپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سون با تیم ملی کره‌جنوبی جواز حضور در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر را کسب کرد.

انتقال سون کره‌ای به تیم نایب قهرمان، لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند یک فصل رویایی را برای ستاره آسیایی رقم بزند اما موانع زیادی بر سر راه این انتقال قرار دارد. سون تا سال ۲۰۲۵ با تیم تاتنهام قرارداد دارد.

خبرگزاری فرانسه با اشاره به این موانع نوشته است: کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط تاتنهام از دیگر موانع بر سر راه انتقال سون کره‌ای به لیورپول به شمار خواهد رفت. ارزش فعلی سون ۷۰ میلیون یورو برآورد شده است.

برچسب‌ها یورگن کلوپ سون هیونگ مین لیگ قهرمانان اروپا سادیو مانه تیم ملی کره جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یورگن کلوپ سون هیونگ مین لیگ قهرمانان اروپا یورگن کلوپ سون هیونگ مین لیگ قهرمانان اروپا سادیو مانه تیم ملی کره جنوبی کره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۶۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!

به گزارش "ورزش سه"، مایکل اوون نگران است که جدایی یورگن کلوپ باعث شود که لیورپول مانند منچستر یونایتد پس از بازنشستگی سر الکس فرگوسن با افت زیادی مواجه شود.

کلوپ در پایان فصل بعد از تقریبا ۹ سال آنفیلد را ترک خواهد کرد. در طی این مدت او قرمزها را به قهرمانی در انگلیس، اروپا و جهان و همچنین قهرمانی در جام حذفی، دو جام اتحادیه و سوپرجام اروپا رساند.

لیورپول آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد را به عنوان جانشین کلوپ معرفی کرده است و با پرداخت غرامت برای این مربی هلندی هم موافقت کرده و انتصابش به تایید رسمی نزدیک است.

اوون نگران است اسلوت تبدیل به نسخه دوم دیوید مویس شود. او گفت: «من می‌ترسم لیورپول هم مانند یونایتد شود و افت کند. واقعا امیدوارم چنین نشود و با یک مربی جدید، رویکرد جدید و چند خرید خوب همه چیز مثل دوران کلوپ ادامه پیدا کند.

من فکر نمی‌کنم که اسلوت خیلی متفاوت از لیورپول کنونی بازی کند. اما مسلما هر هوادار لیورپول نگران است که آنها تبدیل به یونایتد و حتی آرسنال و چلسی شوند.

دیگر خبرها

  • شوک بزرگ به شگفتی‌سازان لالیگا؛ احتمال سقوط به دسته 2 و محرومیت از لیگ قهرمانان!
  • شگفت‌انگیز: 2 ستاره ایرانی در فینال لیگ قهرمانان
  • پوستکوعلو: نمی‌توان به بهانه تیم‌سازی در دستیابی به موفقیت ناکام ماند
  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • قرمز‌ها دل نگران خروج ستاره‌ها در دوران «پسا کلوپ»؛ آیا محمد صلاح و فان دایک از لیورپول می‌روند؟
  • چلسی ۲ - ۰ تاتنهام/ زنبق‌ها سهمیه لیگ قهرمانان را پس زدند + فیلم
  • می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!
  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود