Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد بنا در نظر دارد که مدعیان دوبنده تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی را در تورنمنت‌هایی که سر وزن قانونی برگزار می‌شود، محک بزند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از برگزاری مسابقات قهرمان کشوری، انتخابی جام تختی و جام تختی، پرونده رقابت‌های داخلی چرخه انتخابی تیم ملی فرنگی در اسفند ماه بسته شد و از آن پس محمد بنا با توجه به عملکرد درون اردویی شاگردانش و همچنین محک آنها در تورنمنت‌های بین‌المللی تیمش را برای شرکت در جهانی بلگراد انتخاب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین رویداد بعد از جام تختی، مسابقات قهرمانی آسیا بود که در اولانباتور مغولستان برگزار شد و پس از آن، فرنگی‌کاران منتخب در تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی در قزاقستان کشتی خواهند گرفت.

طبق اعلام کادرفنی تیم ملی فرنگی؛ همه نفراتی که شانس کسب دوبنده تیم ملی را دارند، در تورنمنت‌هایی محک خواهند خورد که سر وزن قانونی باشد تا به این شرایط هر کدام از آنها در شرایطی عادلانه تورنمنت بین‌المللی و رقابت با حریفان خارجی را پشت سر گذاشته باشند.

بعد از قزاقستان، حضور در دو تورنمنت معتبر ایتالیا و لهستان در دستور کار فرنگی‌کاران قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی ایران کشتی ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم

تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان، جام قهرمانی نخستین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام صفوی را در اردبیل بالای سر برد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در این رقابت‌ها که به مدت 2 روز به میزبانی اردبیل در ورزشگاه رضازاده برگزار شد، تیم ملی ایران قهرمان شد و تیم‌های عراق و ارمنستان دوم و سوم شدند.

در این رقابت ها تیم ملی ایران با کسب 250 امتیاز اول، عراق با کسب 42 امتیاز دوم و ارمنستان با کسب 12 امتیاز سوم شدند به طوری که حضور تماشاگران نیز در این مسابقات چشمگیر بود.

مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل به مدت 2 روز در ورزشگاه 6 هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار شد که در این رقابت‌های بین‌المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان بود علاوه بر 33 کشتی‌گیر از سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، 192 کشتی‌‌گیر از سراسر کشور حضور داشتند.

.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم
  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی