Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، فارس نوشت: فؤاد علی‌پور با نام کاربری «القلیل» در رشته‌ توئیتی نوشت:

۱- اصرار دارم ماجرا را در اتمسفر زی عربی - طایفه‌ای ما فهم کنید، این را قبلاً در مورد تنش آبی سوسنگرد و پیش‌تر در تشییع حاج‌قاسم هم نوشتم. بیرق طایفه نماد و شناسنامه‌ست و خروجش هم پروتکل و معنا دارد.

۲- عرب وقتی قیام می‌کند بیرق برمی‌دارد، هر طایفه بیرقی دارد که فقط در شرایط خاصی خارج می‌شود:

- برای اعلام بیعت

- برای استقبال از یک شخصیت

- برای ثار یعنی خون‌خواهی و مطالبه‌ قصاص

۳- من موقعی که تجمع عشایر اتفاق افتاد هنوز به محل نرسیده بودم، فیلم‌ها و گزارش‌ها را دیدم اما از قرائن و شناختی که از جغرافیا و فرهنگ عربی‌مان دارم می‌توانم نظرم را بنویسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴- شیخ طایفه اگر بنا به قیام علیه سیستم داشته باشد (آنطور که بعضی ذوق زده و البته به اشتباه مخابره کردند) منطقا پرچم و نشانه‌دار این کار را نمی‌کند. برای شیخ کاری ندارد که فراخوانی بزند و مردهایش را به میدان بفرستد بی اینکه مسئولیتی داشته باشد.

۵- پس:

بنظرم وقتی طایفه‌ای با بیرق و نشانه به میدان می‌آید یعنی اولا مطالبه‌ جدی و شناسنامه‌دار برای تسریع در محاکمه‌ تمام عاملان و مقصران، ثانیا پایان دادن به جولان خرمگس‌های جدایی‌طلب و شعارهای ساختارشکنانه.

۶- فیلم‌ها را ببینید...

جمعیت خشمگین، عزادار و هیجان‌زده شعار می‌دهند اما کسی خشونتی به خرج نمی‌دهد برخلاف چند شب گذشته که یگان ویژه مجبور به استفاده از اشک آور و تیر هوایی شد، اینجا خبری از این‌ها نیست. دقیقا چون شناسنامه‌ و بیرق دارند.

۷- من این‌ها را بر مبنای پرس و جو و تحلیل شخصی از داده‌هایی که پیدا کردم نوشتم، کسی اگر ادعای دیگری دارد یا اطلاعات بیشتری دارد یا از ما عرب‌تر است یا بیمار است و می‌خواهد از آب گل‌آلود این عزای بزرگ برای صاحبانش ماهی بگیرد و دم تکان دهد.

۸- محاکمه‌ فوری و علنی تمام مسببین و مقصرین این فساد گسترده (بنا به گفته‌ معاون اول) و جنایت (بنا به گفته‌ وزیر کشور) مطالبه‌ تمام ما مردم این دو شهر با هر عقیده و سلیقه است. نمی‌توانید قسر در بروید. خون عزیزان ما هدر نخواهد رفت.

کد خبر 680124 برچسب‌ها آبادان خبر ویژه متروپل آبادان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آبادان خبر ویژه متروپل آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۶۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغات مرکبات مازندران شناسنامه‌دار می‌شوند

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به ضرورت شناسنامه‌دار کردن باغات مازندران گفت: تاکنون ۱۵ هزار هکتار از باغات مازندران شناسنامه‌دار شده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حسن رزاقی در همایش باغداران شهرستان قائم شهر، با اشاره به لزوم اطلاع رسانی به باغداران درباره اهمیت شناسنامه کردن باغ و دریافت پروانه کسب و کار گفت: شناسنامه دار شدن باغات در 22 شهرستان مازندران اجرا می‌شود و هم اکنون با همکاری مسئولان و کارشناسان اتاق اصناف کشاورزی مازندران در حال انجام است.

وی افزود: در طرح شناسنامه دار کردن باغات که در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی و با هدف واگذاری فعالیت کشاورزی و باغی به مردم انجام می‌شود، ساماندهی فعالیت باغداران مازندران و تولید محصول سالم که قابلیت صادراتی داشته باشد، اجرا می‌شود.

رزاقی گفت: تاکنون 15 هزار هکتار از باغات مازندران شناسنامه‌دار شدند.

وی تاکید کرد:  پیش بینی می‌شود قبل از برداشت مرکبات امسال در شهریور، باغات مرکبات شناسنامه دار بشوند.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: 230 هزار بهره بردار مرکبات در مازندران داریم و در 160هزار هکتار باغات استان سالانه بیش از سه میلیون تن محصول مرکبات برداشت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: میزان تولید در باغات مازندران قابل توجه است و ارتقای کیفیت محصول برای صادرات ضرورتی است که باید به آن توجه شود.

رزاقی گفت: باغداران مازندران با شناسنامه دار کردن باغات می‌توانند در تولید مرکبات نقش ایفا کنند.

وی یادآور شد: عضویت باغداران و کشاورزان در اتاق اصناف کشاورزی هم یک فرصت برای باغداران بوده که می‌توانند در تعیین قیمت عادلانه محصولات مطالبه گری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • باغات مرکبات مازندران شناسنامه‌دار می‌شوند
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • حمایت جامعه دانشگاهی آبادان و خرمشهر از جنبش دانشجویی جهان علیه صهیونیست ها
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز
  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند
  • موضع‌گیری عشایر فلسطینی غزه علیه اقدامات تفرقه‌افکنانه اشغالگران
  • ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی