Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهرداد سراجی پیش از آغاز مجمع فدراسیون فوتبال، درباره اینکه عزل عزیزی خادم از دستور جلسه امروز خارج شده و آیا این موضوع قانونی است یا خیر، اظهارداشت: به نظرم می‌رسد حضور عزیزی خادم در مجمع محمل قانونی ندارد همان طور که در سال 2012 از حضور بن همام جلوگیری شد امروز هم این امکان وجود ندارد عزیزی خادم در نشست حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال افزود: براساس حکم کمیته اخلاق و تایید کمیته استیناف عزیزی خادم از حضور در تمامی مجامع و فعالیت‌های فوتبالی محروم است. امروز مجمع تصمیم می‌گیرد و امیدواریم تصمیمی خردمندانه و از روی هوشیاری باشد. آنچه اعضای مجمع در نشست تصمیم می‌گیرند این است که می‌خواهند یک استراتژی انتخاب کنند آیا استراتژی هماهنگی را انتخاب می‌کند یا تقابل و انتقام؟ این نکته‌ای است که اعضای مجمع باید به آن بپردازند و این تصمیم بزرگی است که باید بگیرند. امیدوارم تصمیم خردمندانه و عاقلانه باشد.

وی درباره اینکه 4 عضو هیات رئیسه در آستانه عزل هستند، اگر نصف این نفرات عزل شوند شرایط به چه شکلی پیش می‌رود، گفت: نصف اعضای هیات رئیسه نیست بلکه جلسات هیات رئیسه با دو سوم اعضا شکل می‌گیرد یعنی از 11 نفر 8 نفر. در حال حاضر اعضای هیات رئیسه 8 نفر هستند و حتی اگر یک نفر از اعضای هیات رئیسه عزل شود جلسات از نصاب می‌افتد و نمی‌تواند عملا تشکیل جلسه بدهد و تصمیم بگیرد. دوست ندارم این جمله را به زبان بیاورم اما نگرانی‌ها به جد وجود دارد.

سراجی درباره حل شدن اختلاف ماجدی با هیات رئیسه، تصریح کرد: اختلاف به آن معنا که فرض کنید قابل حل نباشد، چنین اختلافی نداریم. آخرین جلسه هیات رئیسه مصوبات خوبی داشت، اعضای هیات رئیسه دور هم نشستند، مباحثات خود را مطرح کردند. اینکه برخی اختلاف نظر وجود دارد و مباحثاتی مطرح می‌شود، طبیعی است و نشان از بالندگی و زنده بودن جلسات دارد و جلسات تشریفاتی نیست اتفاقا نقطه قوت هیات رئیسه است. هیچ موضوعی مبنی بر اینکه قابل حل نباشد و به چالش و بن‌بست برسیم وجود ندارد.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهرداد سراجی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال اعضای هیات رئیسه عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۶۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان

علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان از برنامه ریزی برای آمادگی حضور ورزشکاران در المپیاد استعداد‌های برتر کشور خبر داد

ملیحه فامیلی فر رئیس هیئت ژیمناستیک استان سمنان هم گفت : افزایش برگزاری دوره‌های آموزشی از برنامه‌های امسال این هیات است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان