Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهشبانی مدیرکل راهسازی اداره کل راه و شهرسازی لارستان گفت: محور جهرم، لار به بندرعباس با ۴۴ درصد حجم ترافیک و تردد روزانه سه هزار و ۸۰۰ خودرو سبک و سنگین شامل ۱۰ محور پر ترافیک و حادثه خیز کشور است.

او گفت: این محور به طول ۴۰۵ کیلومتر از جهرم تا بندرعباس است و ۲۰۵ کیلومتر آن در حوزه اداره کل راه و شهرسازی لارستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبانی گفت: عملیات چهار خطه کردن این محور دو طرفه از سال ۹۱ آغاز شده و کمتر از ۳۰ کیلومتر آن اکنون چهار خطه شده است.

مدیرکل راهسازی اداره کل راه و شهرسازی لارستان گفت: کل این طرح ملی حد فاصل جهرم تا بندرعباس ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

شبانی گفت: اولویت با تکمیل حد فاصل جهرم تا لارستان است که یک تونل به طول ۸۰۰ متر نیز در دست ساخت در این محور داریم که ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و نیاز به ۳۰ میلیارد اعتبار دارد تا کامل ساخته شود.

مدیر کل راه و شهرسازی لارستان گفت: امسال توانستیم ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح جذب کنیم تا بتوانیم بخشی از نقاط حادثه ساز مسیر ۲۰۰ کیلومتری جهرم تا لارستان را چهار خطه کنیم.

شبانی گفت: برای چهار خطه کردن حدفاصل جهرم تا لار بیش از دو هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

کیان پور معاون اورژانس لارستان هم گفت: پارسال ۵۰۰ مورد ماموریت در محور جهرم، لار به بندرعباس داشتیم که به علت تصادفات ۴۰۰ نفر مصدوم و ۳۰ نفر فوت شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی لارستان جاده جهرم لار بندرعباس اعتبار و بودجه کل راه و شهرسازی لارستان چهار خطه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم چهار درصدی موتورسواران از تصادفات استان زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ میناخانی گفت: استفاده از موتورسیکلت به دلیل مزیت به ویژه سهولت دسترسی آن بیش از پیش است و کارخانه‌های تولیدکننده موتورسیکلت نیز موتورسیکلت‌های متنوعی را تولید می‌کنند که در مقایسه با خودرو قیمت پایین‌تری دارد.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان بابیان اینکه در بررسی پرونده‌های پزشکی قانونی نیز صدمات وارده به سر در فوتی‌های تصادفات موتورسیکلت بیش از گذشته است، افزود: باید برنامه‌های پیشگیرانه در این خصوص عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه جمعیت راکبان در روستا‌ها بیشتر است و به همین دلیل فرهنگ‌سازی برای گروه‌های هدف انجام می‌شود، ادامه داد: کلاه ایمنی در حدود ۷۵ درصد از صدمات سنگین در تصادفات پیشگیری می‌کند و امیدواریم شاهد رعایت نکات ایمنی از سوی کاربران جاده‌ای باشیم.

سرهنگ میناخانی با اشاره به اینکه طی سال گذشته چهار درصد از مجموع تصادفات کل استان در جاده‌ها مربوط به موتوسواران بود که اغلب این تصادفات نسبت به داخل شهر به فوت راکبان منجر شد، گفت: یکی از وسائلی که در کاهش صدمات هنگام تصادفات نقش اساسی دارد، استفاده از کلاه ایمنی است.

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
  • ◄ چهار بانده شدن جاده ملاثانی به مسجدسلیمان به کجا رسید؟
  • سهم چهار درصدی موتورسواران از تصادفات استان زنجان
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می شود
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می‌شود
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر به ماهشهر به تا پایان سال چهار خطه می شود
  • بودجه دوربین‌های پلیس در انتظار تصویب