Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@03:17:21 GMT

احتمال توقف عرضه گاز روسیه به هلند

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۶۵۶۸

احتمال توقف عرضه گاز روسیه به هلند

شرکت گازپروم روسیه عرضه گاز به هلند را به خاطر عدم تبعیت این کشور از سیستم جدید پرداخت به روبل متوقف می‌کند. - اخبار اقتصادی -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، شرکت گازپروم روسیه اعلام کرد عرضه گاز به هلند را از پایان ماه جاری میلادی به‌خاطر عدم پرداخت هزینه گاز روسیه به روبل متوقف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت روسی طی بیانیه‌ای اعلام کرد:«تا پایان روز کاری 30 مه و پایان مهلت پرداخت، شرکت گازپروم هیچ پولی از شرکت گس‌ترای هلند برای عرضه گاز به این کشور در آوریل دریافت نکرده‌است. بنابراین عرضه گاز به شرکت گس‌ترا از 31 مه 2022 متوقف می‌شود تا پرداخت‌ها طبق قرارداد انجام شود».

این شرکت هلندی قبلاً اعلام کرده بود قصد ندارد پرداخت هزینه گاز روسیه را به روبل انجام دهد چون برخلاف تحریم‌های غربی است.

اتحادیه اروپا واردات دریایی نفت از روسیه را ممنوع کردنشست سران اتحادیه اروپا درباره مصادره دارایی‌های روسیه

طبق طرح جدید پرداخت روسیه، خریداران گاز این کشور از کشورهای غیردوست که روسیه را تحریم کرده‌اند باید یک حساب در گازپروم‌بانک باز کنند و هزینه گاز روسیه را با ارز خود در این حساب واریز کنند تا به روبل تبدیل‌شده و به دست عرضه‌کننده برسد.

شرکت گازپروم اخیراً صادرات گاز به بلغارستان، لهستان و فنلاند را به‌خاطر عدم تبعیت آن‌ها از طرح جدید پرداخت متوقف کرده‌است. ارسال گاز به دانمارک هم به‌خاطر رد درخواست روسیه برای پرداخت با روبل کاهش‌یافته است.

انتهای پیام/103

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت گازپروم عرضه گاز گاز روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۶۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار

مربی برزیلی زنیت سن‌پترزبورگ درباره اخبار پیوستن احتمالی نیمار به این تیم صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویلیام دی اولیویرا، مربی زنیت به شبکه تلویزیونی Match TV روسیه گفت که انتقال نیمار، مهاجم کنونی الهلال عربستان به این تیم بعید است.

لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد

پیش از این، کافو، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال برزیل گفته بود که اگر زنیت پیشنهاد مناسبی بدهد، نیمار ممکن است راهی روسیه شود.

ویلیام دی اولیویرا در واکنش به این پرسش که آیا جذب نیمار می‌تواند به واقعیت بپیوندد، گفت: بعید می‌دانم. دستمزد نیمار کمی با آنچه بازیکنان زنیت دریافت می‌کنند، متفاوت است.

در اکتبر 2023، نیمار دچار آسیب‌دیدگی رباط صلیبی شد که در خانه دوران نقاهت را طی می‌کرد. این بازیکن برزیلی 32 ساله اخیراٌ به الهلال بازگشته است. نیمار دو بار با بارسلونا قهرمان اسپانیا و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. او همچنین 5 بار با پاری‌سن‌ژرمن قهرمان لیگ دسته اول فرانسه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • ماکرون دوباره از احتمال اعزام نیرو به اوکراین خبر داد!
  • پرداخت‌ های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟
  • پرداخت‌های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟
  • افزایش مشارکت مردم در ساخت مسکن با تکیه بر عرضه زمین و پرداخت تسهیلات به آن‌ها
  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد
  • افزایش پیش‌بینی قیمت نفت به دنبال احتمال کاهش عرضه
  • سیاست‌های بروکسل علت اصلی گرانی گاز در اروپا
  • پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!