Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@14:48:20 GMT

وزش باد شدید در شمال غربی و جنوب کشور

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۶۶۱۵

وزش باد شدید در شمال غربی و جنوب کشور

در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ارتفاعات و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز، جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان رگبار و رعدوبرق و گاهی وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، پنجشنبه، جمعه و شنبه در برخی نقاط شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود؛ این وضعیت بعد از ظهر شنبه در آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی تشدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی پنج روز آینده پدیده غالب در شرق و جنوب شرق کشور، به ویژه منطقه زابل، وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گردوخاک است. دمای هوا تا اوایل هفته آینده در بیشتر مناطق کشور به تدریج افزایش می‌یابد.

از چهارشنبه تا اوایل هفته آینده، با توجه به استقرار توده هوای گرم همراه با جریانات مرطوب جنوبی، هوای خوزستان، به ویژه در بخش‌های جنوبی، به نسبت شرجی خواهد شد. دریای عمان نیز سه شنبه و چهارشنبه مواج است.

منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: سازمان هواشناسی ، وضعیت آب و هوا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان هواشناسی وضعیت آب و هوا وزش باد شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در استان خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا اواخر وقت امروز، چهارشنبه، ۵ اردیبهشت هم احتمال رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی، شرقی، جنوب شرقی و به ویژه در ارتفاعات استان خوزستان وجود خواهد داشت.

وی افزود: امروز و فردا وزش بادها در مناطق جنوبی، غربی،‌ مرکزی و شمالی در برخی ساعات متوسط خواهد بود. تا اوایل هفته آینده روند افزایش دما در سطح استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود.

سبزه‌زاری ادامه داد: در این ایام، استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی، مرکزی و غربی خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته بستان با ۳۵.۸ و دزپارت با ۱۲.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۳۴.۷ و ۲۲ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از غرب کشور
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • پیش بینی هشدار زرد هواشناسی در بیشتر نقاط کشور
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • افزایش سرعت بادجنوب غربی/ تنگه هرمز متلاطم است
  • هشدار به تهرانی‌ها؛ بارش‌ها در پایتخت شدید می‌شود
  • وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود
  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان