Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از کش و قوس‌های فراوان در نهایت علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش فوتبال کشورمان به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست تا فصل آینده باز هم سنگربان قفس توری سرخ‌پوشان باشد. بیرانوند که با پرسپولیس روزهای خوبی را پشت سر گذاشت حالا قصد دارد یک بار دیگر خاطرات خوب خود را در این تیم تجربه کند.

قرارداد بیرانوند البته مشروط امضا شده است! مدت زمان قرارداد بیرانوند با پرسپولیس 3 ساله و مشروط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این صورت که قرارداد او 2 سال اول قطعی خواهد بود اما زمان همکاری در سال سوم منوط و به رضایت کادرفنی است. به این صورت که در صورت رضایت مربیان، قرارداد سال سوم معتبر خواهد بود.

این در حالی است که علیرضا بیرانوند روز گذشته و پیش از حضور در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان، امضای قرارداد با پرسپولیس را منکر شده بود که به نظر می‌رسد به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بوده است.

با این شرایط این دروازه‌بان دوباره زیر نظر یحیی گل‌محمدی کار خواهد کرد و با شروع دور جدید تمرینات پرسپولیس برای فصل آینده او، بیرانوند در تمرینات حاضر خواهد شد. البته از آنجایی که پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته است به همین دلیل فعلا این باشگاه به صورت رسمی این خبر را اعلام نخواهد کرد اما به محض باز شدن پنجره، همکاری با بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی و سایر بازیکنان جدید به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای یک میلیارد دلار قرارداد نفتی با ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان

وزیر نفت گفت: وزارت نفت تاکنون یک‌هزار قرارداد با بیش از ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان به ارزش یک میلیارد دلار امضا کرده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جواد اوجی، وزیر نفت در حاشیه بازدید از بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وزارت نفت اکنون در مقابل خود 130 میلیارد دلار پروژه نیمه‌تمام با تعداد 300 پروژه و یکصد پروژه جدید دارد، ازاین‌رو این اطمینان را به شرکت‌ها و سازندگان داخلی می‌دهیم، همان‌طور که تاکنون از ظرفیت آن‌ها بهره برده‌ایم، از این پس نیز به این روال ادامه دهیم.

وزیر نفت ادامه داد: وزارت نفت با اتکا به شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی، برنامه‌های افزایش تولید نفت، گاز و فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی را در دستور کار خود داشته است و هزار قرارداد با بیش از 670 شرکت دانش‌بنیان به ارزش یک میلیارد دلار امضا کرده‌ است.

اوجی با بیان اینکه وزارت نفت در سال 1402 در موضوع ساخت کالا برای بار اول در میان دستگاه‌های اجرایی کشور مقام نخست را کسب کرد، گفت: پارسال از واردات 200 قلم کالای مهم صنعت نفت که در داخل تولید می‌شد، جلوگیری کردیم.‌

وی خطاب به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی صنعت نفت اظهار کرد: هیچ محدودیتی برای شما در این صنعت وجود ندارد؛ الحمدالله اواخر سال 1402 وزارت نفت 20 میلیارد دلار در طرح ملی فشارافزایی میدان گازی پارس جنوبی، 13 میلیارد دلار در توسعه میدان‌های نفتی و 6 میلیارد دلار با شرکت‌های پتروشیمی برای توسعه 16 مخزن گازی با اتکا به توان داخلی قرارداد امضا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسمی: پدیده فصل بارسلونا تمدید کرد
  • ماجرای پاسخ عجیب بیرانوند به یک سوال؛ وقتی خبرنگار از همه جا بی‌خبر بود!
  • دستمال مسی ۳۰ میلیارد!
  • فروش اولین قرارداد مسی: یک برگ دستمال 30 میلیارد!‏
  • امضای یک میلیارد دلار قرارداد نفتی با ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان
  • ۷ قرارداد تولید بار اول از سوی مناطق نفت‌خیز جنوب امضا می‌شود
  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • تپسل و شیپور قرارداد همکاری امضا کردند
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • احترام نظامی بیرانوند به هواداران پرسپولیس / فیلم