Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، رئال مادرید با پیروزی در فینال لیگ قهرمانان اروپا 2022 مقابل لیورپول با نتیجه یک بر صفر چهاردمین قهرمانی اش در اروپا را جشن گرفت.

در همین رابطه نشریه «آس» اسپانیا به رکوردداران کسب جام قهرمانی اروپا به عنوان رئیس باشگاه ها پرداخت که فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید رکوردی تاریخی به نامش ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این سانتیاگو برنابئو اسطوره رئال و رئیس این باشگاه با کسب 6 جام قهرمانی در اروپا رکورد کسب بیشترین جام اروپا در اختیار داشت.

اما رئال مادرید با قهرمانی اخیرش رکورد جام هایی اروپایی فلورنتینو پرس را به عدد 6 رساند که با رکورد سانتیاگو برنابئو مساوی شد.

 برنابئو از سال 1943 تا 1978 برای مدت 35 سال رئیس باشگاه رئال بوده و در این مدت 6 جام قهرمانی اروپا را کسب کرده است. در مقابل پرس از سال 2000 ریاست رئال را برعهده دارد و در مدت کم 22 ساله به رکورد برنابئو  رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رکورداران رئال مادرید فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال رئیس باشگاه جام قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۶۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس: حالا وقت شب جادویی در برنابئو است

به گزارش "ورزش سه"، دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با درخشش وینیسیوس جونیور برای رئال مادرید و تساوی ۲-۲ مقابل بایرن مونیخ به پایان رسید.

رئالی‌ها نیمه اول را با گل ستاره برزیلی با پیروزی به پایان رساندند اما شروع فوق‌العاده بایرن باعث شد نتیجه بازی ۲-۱ به سود تیم آلمانی شود. با این حال این پایان کار نبود و وینیسیوس یک بار دیگر و این دفعه از روی نقطه پنالتی دروازه بایرن را باز کرد.

او پس از اینکه به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، در مصاحبه‌ای وعده داد که رئال در سانتیاگو برنابئو می‌تواند بایرن مونیخ را شکست دهد و به فینال چمپیونزلیگ برسد.

او درباره بازی گفت:«ما می‌خواستیم برنده شویم، اما این رقابت این‌گونه است. شما نمی‌توانید توپ را به حریف واگذار کنید زیرا هر دو تیم کیفیت بالایی دارند و می‌توانند از موقعیت‌هایی که دارند استفاده کنند. ما باید استراحت کنیم، زیرا تمام تلاش خود را برای صعود در برنابئو انجام خواهیم داد. حالا وقت یک شب جادویی در سانتیاگو برنابئو است. ما می‌توانیم در بازی برگشت صعود به فینال را جشن بگیریم.»

او سپس در مورد پاس زیبای تونی کروس روی گل اول گفت:«ما این صحنه‌ها را چندین بار با هم تمرین کرده‌ایم. من تونی را خوب می‌شناسم و او هم مرا می‌شناسد. از زدن دو گل خوشحالم.»

دیگر خبرها

  • برتری 5-3 بنفیکا مقابل رئال مادرید و کسب دومین قهرمانی در جام باشگاه های اروپا (1962/5/2) / فیلم
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • فقط از مسی برآمده بود؛ رکورد فوق‌العاده جیدون سانچو در لیگ قهرمانان اروپا / عکس
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • وینیسیوس: حالا وقت شب جادویی در برنابئو است
  • رئیس بایرن: قرار نیست از رئالی‌ها الگو بگیریم
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • لحظه به لحظه با ال‌کلاسیکوی فوتبال اروپا
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)