Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر محمدخانی در سفر چند روزه اش به ایران میهمان استودیو طرفداری بود

نادر محمدخانی که این روزها در یک سفر چند روزه در ایران حضور دارد، دعوت طرفداری را پذیرفت و برای یک گفتگوی مفصل به استودیو طرفداری آمد. این گفتگو این هفته در بخش های مصاحبه و خاطره بازی تقدیم شما می شود. پیش از انتشار ویدیو و متن کامل مصاحبه، طرفداری از شما دعوت می کند امروز تماشاگر سه بخش کوتاه از این گفتگو باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، در اولین بخش کوتاه گفتگو، نادر محمدخانی از علی پروین می گوید. محمدخانی می گوید علی پروین هنوز برایش سلطان است اما بهتر است که او کنار مردم باشد. همچنین نادر محمدخانی از صحبت هایش که باعث دلخوری علی پروین شده بود عذرخواهی کرد. نادر محمدخانی در گفتگو با یکی از شبکه های فارسی زبان خارج از کشور در رابطه با علی پروین صحبت هایی کرد که دلخوری هایی را در پی داشت. این بخش کوتاه به برنامه خاطره بازی اختصاص دارد. وقتی تصویری از بازی ایران یوگوسلاوی و کاپیتانی نادر محمدخانی در جام جهانی را به او نشان دادیم و از او به عنوان دومین کاپیتان تاریخ ایران در جام جهانی بعد از علی پروین یاد کردیم، بهانه ای شد تا نادر محمدخانی حرف های دلش را بزند.

این بخش کوتاه را می بینید و می خوانید:

تصویر بعدی، جام جهانی 1998 و بازی ایران یوگوسلاوی، شما به عنوان کاپیتان و بعد از علی پروین، دومین فوتبالیست ایرانی که بازوبند کاپیتانی ایران را در جام جهانی به بازو می بندد.

از علی آقا اسم آوردی، همینجا یک چیزی را پیش شما بگویم. جای دیگری نمی گویم. علی آقا برای من هم سلطان است، هنوز هم سلطان است. یک خرده کنار مردم بودنش بهتر است، بخدا! 

دوستش دارم، این را از تهه دل می گویم. الان مقداری ناراحت هم شدم. علی آقا را از تهه قلب دوست دارم. آن زمانی که پول نمی گرفتم برایش بازی کردم و قهرمانی آوردم. یعنی سالی نبوده من به پرسپولیس بیایم و قهرمان نشویم. از باشگاه های تهران بگیرید تا بعدها. همیشه فقط با پرسپولیس امضا کردم و رفتم. شما یک قرارداد از من بیاورید که دست خط من باشد و من گفته باشم این مقدار پول می گیرم. هیچوقت در پرسپولیس چنین اتفاقی نیافتاده است. ولی یک جایی از او توقعی داشتم، به خاطر اینکه علی پروین ورزشی بود. باز نمی کنم اتفاقی که افتاد را.

من معذرت خواهی می کنم. اگر او را ناراحت کردم فقط عذرخواهی می کنم، همین! سن من سنی نیست که قهر کنیم. علی آقا را دوست دارم، انشاالله که ما را ببخشد. این را فقط پیش دوربین شما گفتم. وقتی کینه ایجاد می شود، اول از همه خود آدم ناراحت می کند. برای بار اول این موضوع را پیش شما مطرح کردم که ما را ببخشد. نمی دانم، شاید به خاطر ناراحتی هایی که آنور می کشم باشد.

کاملا صریح و از دل برآمده بود این صحبت های شما، چه بخش اول که بدون تعارف نظرتان را گفتید و چه بخش دومش. سلام هم می گوییم از اینجا به علی آقای پروین.

خود علی آقا خیلی زحمت کشید. از جنوب شهر آمده بود، بسیار مقام آوردند. در آن دوران سختی های زیادی داشتند. اینطور نبود که راحت باشد. هرجا هست پایدار باشد.

اخبار داغ 

تبریک استفانو پیولی، سرمربی قهرمان سری آ‌ به استقلال / فیلم فرهاد، برادرش را بخشید/ حضور مجیدی در جشن قهرمانی استقلال حمله هواداران خشمگین سن اتین به سمت بازیکنان پس از سقوط به لیگ2 فرانسه / عکس شعار توهین آمیز هواداران رئال مادرید علیه کیلیان ام باپه در جشن قهرمانی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نادر محمدخانی بخش کوتاه علی پروین جام جهانی علی آقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۶۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»

همایش «قدس از چشمان آقای نادر» به مناسبت دومین سالگرد عروج نادر طالب زاده عصر امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حوزه هنری برگزار شد.

دیگر خبرها

  • رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد
  • عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)
  • راهنمایی مدیریت مالی بهتر در «دخل و خرج»
  • (ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او
  • (ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!