Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در شرایطی که قرار بود مجمع فدراسیون فوتبال از ساعت ۹ امروز آغاز شود، این جلسه با حدود ۲۰ دقیقه تاخیر و پس از تلاوت آیاتی از قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی آغاز شد.

* این جلسه با حضور محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و در غیاب حمید سجادی وزیر ورزش آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* طبق اعلام حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون، این مجمع با حضور ۷۸ عضو مجمع برگزار می‌شود. در شرایطی که مجمع فدراسیون فوتبال ۸۷ عضو دارای حق رای دارد.

* در ابتدای جلسه یک دقیقه سکوت برای گرامیداشت درگذشتگان فوتبالی انجام شد.

* با وجود تهدیدهای اخیر شهاب عزیزی خادم از ابتدای جلسه خبری از حضور رییس معزول فدراسیون که با حکم کمیته اخلاق و استیناف ۲ سال از حضور در هرگونه فعالیت مربوط به فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم شده نبود اما حسن کامرانی فر در اعلام دستور جلسه بند عزل مربوط به وی را هم قرائت کرد.

*اعضای تیم ملی هم در حاشیه برگزاری مجمع در رستوران هتل المپیک مشغول صرف صبحانه شدند اما بسیاری از آنها به اعضای مجمع بی توجه بودند

*دستور جلسه مجمع قبلی در تاریخ ۱۰ اسفند ۹۹ با رای قاطع اکثریت آرا تصویب شد.

*مسئولان حراست فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش با توجه به لیستی که در اختیار دارند در ورودی هتل نام افراد را چک کرده تا از وورد افرادی که به جلسه دعوت نشده اما جلوگیری شود. به همین دلیل با توجه به اینکه کامرانی فر دعوت عزیزی خادم را به مجمع کان لم یکن کرده بعید است او را به هتل راه بدهند.

*کامرانی فر اظهار داشت: با توجه به اینکه باید ۲۱ روز قبل دستور جلسه را به اعضا اعلام می کردیم و پس از این تاریخ حکم کمیته اخلاق و استیناف درمورد عزیزی خادم اعلام شد درمورد بند ۱۴ دستور جلسه( مربوط به عزل عزیزی خادم) را اعلام می کنم.

کامرانی فر در ادامه جایگاه خود در کنار پولادگر و ماجدی از روی سن را ترک کرد و با حضور پشت تریبون توضیحات خود را ارائه داد.

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مجمع فدراسیون فوتبال عزیزی خادم عزل عزیزی خادم وزیر ورزش فدراسیون فوتبال عزیزی خادم کامرانی فر دستور جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۶۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

محسن رضوانی با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان بعنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد که با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند