Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@10:38:09 GMT

هدف فیلم عنکبوت مقدس شیعه هراسی است

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۶۸۳۸

هدف فیلم عنکبوت مقدس شیعه هراسی است

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: ایالات متحده آمریکا بارها سعی کرده است با ساخت فیلم‌های ضد ایرانی دیدگاه مردم جهان را نسبت به مردم ایران تغییر دهد

محمد پارسا نجفی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص هتک حرمت به ساحت مقدس امام رضا (ع) اظهار کرد: دولت‌های استکبار جهانی همواره تلاش می‌کنند که دیدگاه مردم جهان را نسبت به کشورهای مورد هدف خود تغییر دهند، در این راستا ساخت فیلم‌هایی بر محور ایران هراسی، اسلام ستیزی و شیعه زدایی امروز در دستور کار کشورهای غربی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایالات متحده آمریکا بارها سعی کرده است با ساخت فیلم‌های ضد ایرانی دیدگاه مردم جهان را نسبت به مردم ایران تغییر دهد، برهمین اساس فیلم عنکبوت مقدس در راستای سیاست‌های"شیعه هراسی" کشورهای غربی است.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: امروز سیاست مدیریت ادراک در بسیاری از فیلم‌های سینمای غرب دنبال می‌شود و دشمنی با اسلام آشکارا وجود دارد برای نمونه در فیلم"بانوی بهشت" که توسط شیعه انگلیسی ساخته شد رسماً سیاست تفرقه بین شیعه و اهل سنت دنبال می‌شود. فیلمی که با حمایت مستقیم حکومت انگلستان تولید و اکران شد، در این فیلم بارها به باورهای اهل سنت توهین شده است.

کد خبر 578788

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عنکبوت مقدس فیلم عنکبوت مقدس شیعه هراسی اسلام ستیزی فیلم ضد ایرانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۶۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات قیمت ارزهای مبادله ای؛ ثبات دلار و درهم و رشد یورو

به گزارش خبرگزاری مهر، هر اسکناس دلار امروزسه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان دادوستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز بدون تغییر نسبت به دیروز ۴۱ هزار و ۳۷۷ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو نسبت به روز کاری گذشته با افزایش ۶۸ تومانی به ۴۷ هزار و ۴۹۱ تومان و حواله آن با رشد ۶۴ تومانی، ۴۴ هزار و ۳۴۳ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری بدون تغییر قیمت، ۱۲ هزار و ۶۶ تومان رسید و حواله درهم نیز بدون تغییر قیمت، ۱۱ هزار و ۲۶۷ تومان معامله شد.

کد خبر 6093606 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • جزییات قیمت ارزهای مبادله ای؛ ثبات دلار و درهم و رشد یورو
  • دیپلمات صهیونیست: دنیا تغییر کرده است/ باید مشخص کنیم در کدام سمت هستیم
  • سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده است
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!
  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری
  • پرفورمنس خروش ملت‌ها در حمایت از اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد