Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@03:00:25 GMT

ارائه خدمات ناباروری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۶۸۴۹

ارائه خدمات ناباروری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان

رئیس اداره بیمه سلامت نطنز گفت : در شمال استان اصفهان شامل شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل و نطنز و بادرود با توجه به انعقاد قرارداد با مرکز ناباروری بیمارستان شهید بهشتی کاشان، بیمه‌شدگان می‌توانند با مراجعه به این مرکز از خدمات بیمه‌ای ناباروری استفاده نمایند.

جواد تدبیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: زوجین نابارور تا سن ٤٩ سال می‌توانند از خدمات نازایی و ناباروری سازمان بیمه سلامت ایران تا سه دوره سالیانه با پوشش بیمه‌ای ٩٠ درصد تعرفه دولتی استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دولت سیزدهم و براساس تاکید مقام معظم رهبری در خصوص افزایش و جوانی جمعیت هزینه‌های درمان ناباروری در دستور کار قرار گرفت و سازمان بیمه سلامت ایران متولی پرداخت هزینه‌های ناباروری تمام سازمان‌های بیمه‌گر پایه شد.

رئیس اداره بیمه سلامت نطنز با اشاره به اینکه خدمات درمان ناباروری در مراکز طرف قرارداد در تعهد قرار گرفت، گفت: در صورتی که بیمه شده به مراکز غیرطرف قرارداد مراجعه نماید پس از ارائه مدارک و مستندات هزینه درمان ناباروری براساس تعرفه مصوب هیئت وزیران در بخش عمومی غیردولتی پرداخت خواهد شد.

تدبیری تصریح کرد: در شمال استان اصفهان شامل شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل و نطنز و بادرود با توجه به انعقاد قرارداد با مرکز ناباروری بیمارستان شهید بهشتی کاشان، بیمه‌شدگان می‌توانند با مراجعه به این مرکز از خدمات بیمه‌ای ناباروری استفاده نمایند.

وی اظهار کرد: تمام بیمه‌شدگان صندوق‌های بیمه‌ای سازمان بیمه سلامت فاقد محدودیت پذیرش بوده و بیمه‌شدگان روستایی و شهرهای کمتر از ۲۰ هزار نفر جمعیت و صندوق بیمه سلامت همگانی در استفاده از خدمات ناباروری معاف از رعایت سیستم ارجاع هستند.

کد خبر 578708

منبع: ایمنا

کلیدواژه: زوج نابارور سازمان بیمه سلامت ایران نطنز خدمات بيمه اي فرزندآوری خدمات بیمه ای ناباروری صندوق های بیمه ای سازمان بیمه سلامت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بیمه سلامت بیمه شدگان بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین،  ماما را اولین فردی می توان برشمرد که پس از زایمان طبیعی در ارتباط با نوزاد قرار می‌ گیرد و به حفظ و ارتقای سلامتش کمک می‌ کند.

در مراکز بهداشتی یک ماما علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مادر و کودک در دوران مختلف زندگی (جنینی، نوزادی، کودکی، مدرسه) به ارائه خدمات پیشگیری، مشاوره سلامت جنسی و باروری و سلامت خانواده نیز می پردازد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازنگری مأموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های شرکت بیمه سرمد/ بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد: ارائۀ خدمات بیمه‌ای به‌هنگام با حفظ کیفیت مهم‌ترین رکن مأموریت بیمه سرمد خواهد بود
  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • بیمه ها تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند
  • بیمه ها تعرفه تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند