Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع فدراسیون فوتبال با حضور مدعوین و اعضای مجمع در هتل المپیک آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مجمع عمومی سالیانه فدراسیون فوتبال با دستور جلسات مهم و سرنوشت‌ساز برای تعیین مسیر فوتبال ملی و باشگاهی کشور طی حداقل یک سال آینده، از حوالی ساعت ۹ صبح امروز (سه‌شنبه - ۱۰ خردادماه ۱۴۰۱) در محل هتل المپیک تهران صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای مجمع فدراسیون فوتبال که طبق اساس‌نامه به عنوان عالی‌ترین رکن قانون‌گذار فوتبال ایران شناخته شده‌اند، ۸۹ نفر هستند که به علت عدم تشکیل تیم ملی فوتبال ساحلی بانوان و نبودِ دو نماینده از این رشته، ۸۷ نفر واجد شرایط حضور در جلسات و نشست‌ها هستند.

از حوالی ساعت ۸ صبح با حضور اصحاب رسانه در محل برگزاری جلسه، هتل المپیک رنگ‌وبوی مجمع فوتبال را به خود گرفت. مجمع عمومی در سالن هگمتانه برگزار شد و اهالی مطبوعات در سالنی دیگر جای گرفتند.

مهم‌ترین بحث این جلسه مجمع، بررسی دستور عزل موقت شهاب‌الدین عزیزی‌خادم از ریاست فدراسیون فوتبال، به همراه بررسی عزل دائم ۴ عضو از اعضای فعلی هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال بوده که از همین رو، این مجمع به عنوان یکی از مجامع تاریخی فوتبال ایران تشکیل شد.

منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی پیشین فدراسیون فوتبال به‌عنوان مدعو سرپرست فدراسیون در محل مجمع حاضر شد. هم‌چنین علی خطیر، معاون سابق باشگاه استقلال به عنوان نماینده تراکتور در مجمع حضور یافت.

با وجود تهدیدهای اخیر شهاب عزیزی خادم از ابتدای جلسه خبری از حضور رییس معزول فدراسیون که با حکم کمیته اخلاق و استیناف ۲ سال از حضور در هرگونه فعالیت مربوط به فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم شده نبود. مسئولان حراست فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش با توجه به لیستی که در اختیار دارند در ورودی هتل نام افراد را چک کرده تا از وورد افرادی که به جلسه دعوت نشده اما جلوگیری شود. به همین دلیل با توجه به اینکه کامرانی فر دعوت عزیزی خادم را به مجمع کان لم یکن کرده بعید است او را به هتل راه بدهند.

در حالی که قرار بود تصمیم‌‌گیری درباره عزل شهاب‌الدین عزیزی خادم یکی از محور‌های اصلی این مجمع باشد ولی با توجه محرومیت 2 ساله او از سوی کمیته اخلاق و تأیید از سوی کمیته استیناف، این موضوع از دستور جلسه خارج شده است. با این وجود کامرانی‌فر پس از قرائت دستور جلسه برای اعضا اعلام کرد عزل موقت شهاب‌الدین عزیزی خادم در دستور کار مجمع قرار خواهد داشت. کامرانی فر اظهار داشت: با توجه به اینکه باید ۲۱ روز قبل دستور جلسه را به اعضا اعلام می کردیم و پس از این تاریخ حکم کمیته اخلاق و استیناف درمورد عزیزی خادم اعلام شد درمورد بند ۱۴ دستور جلسه (مربوط به عزل عزیزی خادم) را اعلام می کنم.

حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد 78 عضو مجمع در جلسه حضور دارند تا جلسه رسماً آغاز شود. ضمن اینکه اعلام شد نمایندگان فیفا و AFC در جلسه مجمع حاضر هستند.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در مجمع حضور نیافت و معاون وی محمد پولادگر در این مراسم حاضر شد.

در ابتدا دستور جلسه مجمع قبلی در تاریخ ۱۰ اسفند ۹۹ با رای قاطع اکثریت آرا تصویب شد.

ادامه دارد...

 

 

این خبر ادامه خواهد داشت...

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال دستور جلسه عزیزی خادم کامرانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۶۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با توجه به اعتراض یکی از ورزشکاران نسبت به چند نکته آیین نامه‌ای، انتخابات مجدد کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی با حضور حسین مطیعی سرپرست فدراسیون و حمایت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

بر همین اساس پس از حضور اعضا و انجام رای گیری در نهایت نتایج ذیل به دست آمد: 

حسین رسولی(رئیس کمیسیون ورزشکاران)
۱-مهدی پیرجهان(نماینده حاضر در مجمع)
۲-حسین رسولی(نماینده حاضر در مجمع)
۳-سبحان احمدی(نماینده حاضر در مجمع)
۴-تکتم دستاربندان(نماینده حاضر در مجمع)
۵-مریم کاظمی(نماینده حاضر در مجمع)
۶-حمیده اسماعیل نژاد(نماینده حاضر در مجمع)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد