Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@13:28:28 GMT

تعداد جانباختگان متروپل به ۳۴ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۷۲۲۴

تعداد جانباختگان متروپل به ۳۴ نفر رسید

سخنگوی حادثه ساختمان متروپل آبادان گفت: با پیدا شدن پیکر یکی دیگر از شهروندان آبادانی از زیر آوار تعداد جانباختگان متروپل به ۳۴ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احسان عباسپور امروز سه‌شنبه، اظهار کرد: با تلاش گروه‌های جست‌وجو پیکر یکی دیگر از شهروندان حادثه متروپل از زیر آوار بیرون کشیده شد.

وی تعداد کشته‌شدگان در حادثه متروپل را تا صبح امروز سه‌شنبه دهم خردادماه ۳۴ نفر عنوان کرد و افزود: تلاش برای یافتن تمام پیکرهای زیر آوار توسط گروه‌های امدادی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی حادثه ساختمان متروپل آبادان گفت: همچنین ۳۷ نفر از شهروندان در این حادثه مصدوم شدند که ۳۵ نفر پس از مداوا از بیمارستان مرخص و دو نفر نیز برای مداوای بیشتر در بیمارستان بستری هستند.

به گزارش ایمنا، بخشی از ساختمان دوقلوی متروپل آبادان ظهر روز دوشنبه دوم خرداد جاری ریزش کرد، با گذشت ۹ روز از وقوع این حادثه عملیات آواربرداری با بسیج امکانات و تجهیزات و نیز حضور شبانه‌روزی مأموران امدادی ادامه دارد.

کد خبر 578798

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ریزش ساختمان متروپل در آبادان علت ریزش متروپل در آبادان ریزش ناگهانی ساختمان متروپل در آبادان امدادرسانی به حادثه ریزش متروپل آبادان آواربرداری از متروپل آبادان جان باختگان حادثه متروپل آبادان ریزش ساختمان متروپل آبادان متروپل آمار جانباختگان متروپل شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخمین زده می شود 10 هزار فلسطینی در غزه زیر آوار مدفون باشند

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، دفاع شهری نوار غزه اعلام کرد که تخمین زده می شود بیش از 10هزار شهروند فلسطینی از ابتدای تجاوز به غزه تا کنون زیرا آوار ساختمان های ویران شده مدفون شده اند.

دفاع شهری نوار غزه تأکید کرد که تلنبار شدن هزاران پیکر شهدای حمله وحشیانه اسرائیل به غزه  با فرا رسیدن فصل گرم شروع به شیوع بیمارهای و وبا شده است.

دفاع شهری غزه تصریح کرد که کار بدون تجهیزات لازم برای بیرون کشیدن پیکرهای هزاران شهید یک تا سه سال طول می کشد.


 

دیگر خبرها

  • تصاویری از آوار شدن سقف یک مسجد در عربستان با باران!
  • شجاعت کودک فلسطینی بعد از خروج از زیر آوار
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • تخمین زده می شود 10 هزار فلسطینی در غزه زیر آوار مدفون باشند
  • زندگی زیر آوار جنایات رژیم صهیونیستی
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • نوار غزه ۳۰ برابر مساحت خود آوار دارد
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان