Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@02:12:15 GMT

آخرین اخبار «متروپل» در نهمین روز پس از وقوع حادثه

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۷۳۹۸

آخرین اخبار «متروپل» در نهمین روز پس از وقوع حادثه

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، پس از گذشت 9 روز از ریزش برج متروپل آبادان و انجام عملیات آوار برداری آخرین اخبار این حادثه به شرح زیر است:

شمار جانباختگان حادثه «متروپل» آبادان به ۳۴ نفر رسید 

احسان عباس‌پور فرماندار ویژه شهرستان آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در ادامه عملیات آوار برداری متروپل یک پیکر دیگر از زیر آوارهای متروپل آبادان خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجموع جان باختگان این حادثه تاکنون به ۳۴ نفر رسیده است.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان گفت: آمار مصدومین این حادثه ۳۷ نفر است که ۳۵ نفر از آن‌ها به صورت سرپایی درمان شدند.

شنیدن صدای غم‌دیدگان، مقدمه‌ای بر پیگیری مطالبات است

 انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در ادامه سفر به آبادان، وارد جزیره مینو شد. قابل ذکر است که تعداد زیادی از کارگران جان‌باخته در حادثه متروپل ساکن این جزیره بودند.

وی در این سفر به دیدار خانواده ملیکا و میترا صالحیان رفت و ضمن طلب صبر و آرامش از خداوند برای مادر این دو دختر معصوم، از تاکید رئیس جمهور برای پیگیری حادثه تا رسیدن به نتیجه خبر داد.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور عنوان کرد: شنیدن صدای غمدیدگان از نزدیک، مقدمه‌ای برای پیگیری نیازها و مطالبات آنان است. باید عاملان ظلمی که به خانواده‌های داغدار شده است مورد پیگرد قرار گیرند.

ساکنان اطراف ساختمان متروپل در مکان امن اسکان یافتند

احسان عباسپور  فرماندار آبادان درجمع  خبرنگاران اظهار کرد: منازل محدوده ساختمان متروپل در خطر تخریب بودند که با تصمیم گرفته شده دستور تخلیه منازل صادر شد.

 وی دافزود: با توجه به اینکه سازه ناپایدار است و خطر ریزش وجود داشت مجبور به تخلیه ساختمان های اطراف تا شعاع ۱۵۰ متر شده بودیم که از روز دوم تمامی ساکنان منطقه نسبت به ترک محل اقدام کردند.

فرماندار ویژه آبادان گفت: حفظ سلامتی مردم هدف اصلی است و امیدوارم شهروندان شرایط را درک کنند و ما را در این راه همراهی کنند.

بیرون کشیدن اجساد باقی مانده اولویت اصلی است

شهاب صدیقی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان در حاشیه برگزاری نشست ستاد فرماندهی عملیات پاسخ به بحران اظهار کرد: مرحله تخریب سازه باقی مانده اهمیت بالایی دارد که در این خصوص قرارگاه خاتم الانبیاء مسئولیت تخریب فنی سازه را با درنظر گرفتن همه جوانب فنی آن برعهده گرفته است و هم اکنون در مرحله تجهیز کارگاه است.

صدیقی با بیان اینکه بازگشت به وضعیت عادی کسب و کار اصناف در محدوده حادثه ریزش ساختمان ۱۱ طبقه متروپل آبادان اندکی زمان بر است، گفت: بیرون کشیدن اجساد باقی مانده در بخش فروریخته ساختمان فروریخته متروپل آبادان در اولویت اصلی گروه های امداد و نجات است و همه ما بر این موضوع متمرکز شده‌ایم تا خانواده‌های داغدیده اجساد عزیزانشان را تحویل بگیرند.

خبر در حال بروزرسانی است...

منبع: فارس

کلیدواژه: آخرین اخبار متروپل متروپل آواربرداری متروپل آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۷۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان

آفتاب‌‌نیوز :

امین عربپور، ظهر سه شنبه به خبرنگاران گفت: بر اثر گزارش مردمی در ساعت ۱۲:۰۹ دقیقه ظهر امروز (سه شنبه) مبنی بر وقوع حادثه رانندگی رخ به رخ وانت مزدا و کمپرسی در محدوده روستای کریم آباد درمحور زرند به رفسنجان، بلافاصله دو تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه یکی از سرنشینان وانت که خانم ۷۵ ساله‌ای بود به علت شدت جراحات در دم جان خود را از دست داده بود و راننده وانت که مرد ۸۰ ساله‌ای بود بعد از رها سازی توسط پرسنل اورژانس و انجام اقدامات اولیه جهت ادامه درمان به بیمارستان سینای زرند منتقل گردید که حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

وی افزود: علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • وقوع حادثه رانندگی در فارسان
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • حادثه دریایی جدید در اطراف یمن
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • انگلیس : یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده
  • انگلیس: یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده است
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم