Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@17:22:35 GMT

کاروان خدام مطهر رضوی وارد بندرعباس شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۷۵۴۵

کاروان خدام مطهر رضوی وارد بندرعباس شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در آستانه شب میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت با استقبال پرشور آحاد مردم و خادمیاران رضوی استان هرمزگان در فرودگاه بین‌المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس خادمین حرم مطهر آستان با برکت حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع) شهر بندرعباس شدند. 

خادمین حرم مطهر رضوی به عنوان سفیران امام رئوف و حاملین پرچم مقدس و مطهر بارگاه نورانی حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) بنا است ۱۱ روز میهمان مردم شریف هرمزگان باشند و ویژه برنامه‌های مختلفی را به مناسبت دهه کرامت ایام ولادت حضرت معصومه(س)  و امام رضا(ع) در استان تحت عنوان جشن‌های مردمی و بین‌بین‌اللملی زیر سایه خورشید استان هرمزگان اجرایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آیین استقبال از خادمین حرم مطهر رضوی گروه رزم‌ نوازان نیروی دریایی ارتش به اجرای برنامه پرداختند و حضور در امام‌زاده سید مظفر، شرکت در مراسم عطرافشانی و غبارروبی این آستان، تجدید بیعت با شهدای گمنام، ادای احترام به مقام شامخ آن‌ها و همچنین حضور در آیین اهتزار پرچم منقش به نام‌ مبارک علی‌ بن موسی الرضا(ع) از برنامه‌های امروز خادمان حرم مطهر خواهد بود. 

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

منبع: فارس

کلیدواژه: زیر سایه خورشید خادمین حرم مطهر رضوی هرمزگان حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت

هادی محمودنژاد گفت: در ایام دهه کرامت به همت خادمان حضرت معصومه سلام‌الله‌علی‌ها اتفاقاتی در حوزه‌های هنری و مهندسی این آستان مقدس از جمله افتتاح برخی پروژه‌ها و رونمایی از برخی دستاورد‌هایی که در طول سال گذشته در این آستان مقدس انجام شده رقم خواهد خورد.

 معاون اجرایی حرم مطهر بانوی کرامت افزود: از جمله پروژه‌هایی که رونمایی خواهد شد تکمیل ضریح مطهر رأس الحسین (ع) برای کشور سوریه که به همت خادمان حرم مطهر بانوی کرامت انجام شده و در سالروز میلاد حضرت معصومه (س) رونمایی می‌شود و آماده ارسال به آن مکان مقدس است.

 معاون اجرایی حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به درب طلایی که برای حرم حضرت رضا (ع) در کارگاه هنری آستان مقدس بانوی کرامت ساخته شده است گفت: این درب طلای فاخر با بهره‌گیری از هنرمندان قم و اصفهان و تیم فنی و هنری آستان قدس رضوی ساخته شده و در دهه کرامت ضمن رونمایی برای نصب به حرم امام رضا (ع) ارسال می‌شود.

محمودنژاد با بیان اینکه این دو پروژه از منابع خیرینی که با آستان مقدس همکاری می‌کنند تأمین منابع شده است، افزود: همچنین در موکب حرم مطهر حضرت معصومه (س) در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا ساخت یک زائرسرا به زیربنای ۳ هزار مترمربع شروع شده که برای ارائه خدمت به زائران اربعین و همچنین در طول سال ساخته شده و تلاش می‌شود که تا پایان دهه کرامت به بهره‌برداری برسد.

معاون اجرایی حرم مطهر بانوی کرامت تصریح کرد: ما در حرم مطهر حضرت معصومه (س) هم پروژه‌های هنری و عمرانی از جمله کاشی‌کاری، نقاشی و مقرنس‌کاری داریم که برخی در فاز اول و برخی در فاز تکمیلی قرار دارد و در دهه کرامت رونمایی می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • کتیبه مقبره شیخ بهایی در حرم مطهر رضوی رونمایی و نصب شد
  • رونمایی از کتیبه مقبره شیخ بهایی در حرم مطهر رضوی
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت