Web Analytics Made Easy - Statcounter

مولوی حقیقی گفت: طیف هنرمندان انزجار خود را از این خودفروخته ها اعلام میداریم و این افراد بدانند دیگر در بین هنرمندان جایگاهی ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله مولوی حقیقی خواننده ارزشی و حماسی خراسان جنوبی در گفت و گو با خاورستان، در مورد اظهارات بازیگران زن ایرانی ترانه علیدوستی و زهرا امیرابراهیمی در جشنواره کن فرانسه، اظهار کرد: متاسفانه جدیدا خیلی از خودفروخته ها و دست نشانده های غربی ها که قاعدتا از طریق آمریکا و اسرائیل حمایت های مدیریت شده و همچنین منافقینی که مخالف جمهوری اسلامی ایران هستند و ولایت مطلقه فقیه به هر دلیلی سعی بر این دارند که امنیت و آرامشی که در جمهوری اسلامی است را خدشه دار و تحت هر شرایطی با احساسات مردم بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کنار این ماجراها تعدادی خود فروخته ای که جدیدا در بستر فضای مجازی تصاویر و فیلم های آنها را همه مردم دیدند، مشاهده کردند که در کنار حوادث اخیری که همه مردم ایران اسلامی داغدار یک سهل انگاری و بی مدیریتی دولتهای قبلی که در آبادان رخ داد و غم بزرگی بر دل همه نشاند به گونه ای که مقام معظم رهبری در این خصوص به ملت ایران و مردم آبادان تسلیت گفتند، هنرمندان بی اصل و نسبی که به هر دلیلی حاضر شدند خودشان را به ایادی استکبار که قطعا برنامه ریزی شده است بفروشند و باعث ناراحتی مردم شدند.

خواننده ارزشی و حماسی خراسان جنوبی بیان کرد: یک عده سلبریتی که اسم خودشان را سلبریتی میگذارند که اگر واقعا به عمق مطب نگاه کنید شاید خیلی از این افراد اشک تمساح بریزند، خودشان را در این غم از دست دادن سهمیم میدانستند اما واقعیت این نبود و واقعیت در فضای مجازی چیز دیگری بود.

مولوی حقیقی عنوان کرد: واقعیت این بود که عده ای به هر نحوی روی آنتن رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران و با تظاهر سازی و نمایش صحنه ای که دارند خودشان را غمگین میدانند اما هیچ سهمی ندارند و فقط دنبال جلب توجه و بازی با احساسات مردم هستند.

وی اظهار کرد: تظاهر به غمگین بودن سلبریتی ها برای آبادان در حالی است که در غرب در جشن های مجللی که هنرمندان مبتذل هستند حضور پیدا میکنند و با رقص و پایکوبی در این مراسمات حاضر میشوند‌.

خواننده ارزشی و حماسی خراسان جنوبی گفت: خدا را شکر دست همه این افراد در این قضایا رو شد و مردم ما هوشیار و آگاه هستند و در کنار تمام دغدغه ها و مشکلاتی که دارند، دست این هنرمندانی که به هر نحوی دارند از امنیت، آرامش، مال و خاک این وطن استفاده میکنند و آن طرف در حال جولان دادن هستند.

مولوی حقیقی به جشنواره کن اشاره و بیان کرد: بی شک همه ما پیش بینی میکردیم که دنبال بازی با احساسات مردم هستند جشنواره ای که هیچ سندیت آنچنانی ندارد و اگر مردم آگاه باشند به فیلم و بازیگری رتبه اول و تندیس بهترین بازیگر را میدهند که از نگاه خود شرکت کنندگان جشنواره کن در ۱۰ فیلم بدتر بود و از نگاه مخاطبین هیچ جایگاهی نداشت.

وی اظهار کرد: یک بازی سیاسی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی راه می اندازند و دست روی مقدسات مردم آن هم ساحت مقدس امام رضا (ع) که ولی نعمت مردم ایران و تمام جهان است میگذارند.

خواننده ارزشی و حماسی خراسان جنوبی با بیان اینکه پیروان تمامی ادیان ارادت خاصی به امام رضا (ع) دارند، گفت: در فیلم عنکبوت مقدس شهر مشهد را به تار عنکبوت شباهت میدهند.

مولوی حقیقی تصریح کرد: این خود فروخته ها بدانند مردم ایران در تمامی طیف و سنین مختلف یک تار فرش حرم مقدس امام رضا (ع) را با اینها عوض نمیکنند.

وی افزود: بازیگرانی از جمله ترانه علیدوستی و زهرا امیرابراهیمی بدانند که مردم ما بیدار و هشیار هستند و میدانند که امثال اینها به هیچ جایی نرسیدند و وقتی از کشور رفتند در مردابی گرفتار شدند که دست و پا زدند و جولان دادند که خودشان را نجات دهند اما نتوانستند و چیزی جز رسوایی برای آنها نداشته.

خواننده ارزشی و حماسی خراسان جنوبی بیان کرد: اینها نیز بدانند مردم تحت تاثیر نظرات این خود فروخته ها قرار نمیگیرند و اشک تمساح ریختن دیگر جایگاهی ندارد.

مولوی حقیقی عنوان کرد: به عنوان عضو کوچکی از جامعه هنرمندان ایران از مردم درخواست میکنم با بصیرت و هوشیار باشند تحت تاثیر حرفهای افراد خودفروخته قرار نگیرند، حرف مقام معظم رهبری را شنیده و از آدمهای مطمئن جست و جو کرده و از طریق رسانه های مطمئن اخبار را رصد کنند.

وی بیان کرد: ما طیف هنرمندان انزجار خود را از این خودفروخته ها اعلام میداریم و این افراد بدانند دیگر در بین هنرمندان جایگاهی ندارند.

خواننده ارزشی و حماسی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه هنرمند نباید با احساسات مردم بازی کند، افزود: هنرمند باید حقیقت و واقعیت خودش باشد تا مردم قبولش داشته باشند.

مولوی حقیقی عنوان کرد: این افراد در یک برهه ای با ایجاد نمایش و شو خودشان را در دل مردم جا کردند و برای دیده شدن در رسانه های غربی خودشان را فروختند.

وی اظهار کرد: الحمدلله رب العالمین ما در ایران و خراسان جنوبی هنرمندان برجسته ای داریم و از همه متولیان حوزه فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی خواهش میکنم در این حوزه روی دیگر هنرمندانی که مطمئن هستند برای هنر انقلاب اسلامی و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری زحمت میکشند سرمایه گذاری کنند.

خواننده ارزشی و حماسی خراسان جنوبی گفت: ان شاءالله با تولیدات هنری انقلابی، ارزشی، فاخر و در خور شان مردم ایران اسلامی مشت محکمی بر دهان ترانه علیدوستی، زهرا امیر ابراهیمی و امثالهم که در سینمای ایران بازی کردند و خودشان را فروختند بزنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: احساسات مردم جمهوری اسلامی خودفروخته ها مولوی حقیقی مردم ایران جشنواره کن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۷۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند

مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران با حضور پیمان جبلی رئیس رسانه ملی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، روسای فدراسیون‌های ورزشی، قهرمانان و افتخارآفرینان کشور و جامعه ورزش در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

 در این مراسم، بهترین‌های سال گذشته ورزش ایران در بخش‌های مختلف، انتخاب و معرفی شدند.

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در مراسم تقدیر از قهرمان ایران اظهار کرد: برگزاری این نشست خوب هم گام مثبت دیگری بود که با یک کار مشترک میسر شد. این جشنواره‌ها باعث می‌شود از ظرفیت‌های ورزش قهرمانی به خوبی استفاده شود. در سال ۱۴۰۲ در ورزش قهرمانی در ۷۰ رشته بیش از ۹۰۰ مدال کسب کردیم که سرود ملی ایران را طنین‌انداز کرد.

وی افزود: مجموعه ورزش در کل کشور در حرکتی هماهنگ این افتخارات را کسب کرد و اقدامات تحولی را در دستور کار داشت. تلاش ما این است که تا پایان دولت مسائل را بررسی و مشکلات را برطرف کنیم. در تحول زیرساخت‌های ورزشی موفق شدیم جلسه شورای عالی ورزش را با حضور رییس جمهوری برگزار کنیم که سال‌ها برگزار نشده بود. پروژه‌های بسیاری شناسایی شد و قرار بر این بود هیچ پروژه جدیدی آغاز نشود. بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان بودجه برای این کار در سال جاری پیش‌بینی شده است و با قدرت کار را ادامه خواهیم داد.

هاشمی افزود: بحث بازسازی مجموعه ورزشی آزادی و سالن‌های تحت پوشش هم مطرح بود و موفق شدیم برای آن تامین منابع بکنیم. احداث مجموعه بزرگ در پایتخت که قول رییس جمهوری بود در دستور کار است که با استفاده از ظرفیت‌های موجود مجموعه‌ای در خور نام ایران احداث خواهیم کرد. طرح آمایش سرزمینی هم در دستور کار بود تا عدالت ورزشی حاکم شود.

وی گفت: تمام مطالبات قبلی را پرداخت کردیم و سال ۱۴۰۳ و در دو هفته آینده با حضور رییس جمهوری پاداش‌های جدید هم اهدا خواهد شد. موضوع سرباز قهرمان هم مورد تاکید است. مجلس تمام مراحل را طی کرده و به زودی تصویب و گلایه قهرمانان برطرف خواهد شد.

وزیر ورزش ادامه داد: اصلاح ساختار اساسنامه صندوق قهرمانان هم کار خوبی بود که انجام شد. بحث اصلاح اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی بود که به صورت تخصصی مورد استفاده قرار گیرد. حق پخش تلویزیونی هم با همکاری صدا و سیما در دستور کار است. انصاف مالی در رشته‌های حرفه‌ای نیز مورد تاکید ما بوده که در حال انجام است. واگذاری دو باشگاه بزرگ تهران هم کمک می‌کند تا از روزمرگی خارج شویم. علاوه بر این، کمک به تجهیزات ورزشی فدراسیون‌های ورزشی در دستور کار است که بعد از ۲۰ سال شاهد آن خواهیم بود.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • آیت الله علم الهدی: میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • میدان داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • گردشگران جشنواره «گیلاس کن»رشد ۵۰ درصدی داشته است
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • اختتامیه جشنواره «پوپک» در هفته فرهنگی اصفهان
  • مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور