Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@06:34:02 GMT

وبلاگ کیف پول من افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۷۷۳۹

وبلاگ کیف پول من افتتاح شد

دسترسی به مقالات و اخبار جدید و آموزش‌های مفید، نقطه عطف و فرصتی بزرگ برای دسترسی به اتفاقات دنیای ارزهای دیجیتال است. وبلاگ کیف پول من به عنوان اولین سرویس کیف پول اختصاصی رمز ارز ایران افتتاح شده تا تازه‌ترین اخبار و نوآوری‌های جدید مانند روش های استخراج بیت کوین را به گوش شما که کاربران دنیای ارزهای دیجیتال هستید، برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطالب صرافی کیف پول من مرتبا به‌روزرسانی می‌شود و آموزه‌های این مطالب، در جهت ترویج و بالا بردن آگاهی‌های لازم در این زمینه کاربرد دارد. صرافی کیف پول من، اولین سامانه نگهداری ارزهای دیجیتال پیشگام کشور، علاوه بر افتتاح وبلاگ، خدمات بی‌نظیر و جدیدی نیز برای اولین بار در ایران در جهت تحقق اهداف متنوع در نظر گرفته است تا کاربران با آسایش بیشتری، به خدمات موردنیاز خود دسترسی پیدا کنند. به همین دلیل در ادامه این گزارش شما را با وبلاگ کیف پول من و جدیدترین آپدیت‌های خدماتی این صرافی معتبر ایرانی آشنا می‌کنیم.

خدمات کیف پول من

کیف پول من اولین والت ایرانی است که خدمات منحصربه‌فردی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و توانسته از این طریق در مدت زمان کوتاهی، 1 میلیون کاربر بازارارزها را جذب کند. خدماتی که این والت ایرانی ارائه می‌کند، از بهترین خدماتی است که می‌شود در دسترس کاربران ایرانی قرار بگیرد. برای دسترسی به این خدمات می‌توانید علاوه بر مراجعه به وب‌سایت کیف پول من، از اپلیکیشن موبایل این سامانه نیز کمک بگیرید.

پوشش جدیدترین اخبار و آموزش‌‌های گسترده در وبلاگ کیف پول من

قسمت وبلاگ کیف پول من، منبعی معتبر برای دسترسی به اخبار و مقالات و آموزش‌های مستمر است که به‌درستی یاری‌گر دسترسی به آموزه‌های جدید دنیای ارزهای دیجیتالی است. شما می‌توانید با مراجعه به قسمت kifpool.me/blog به دنیایی بزرگ و لیستی جامع از پرسش و پاسخ‌های احتمالی دسترسی داشته باشید و با اطلاعات دقیق‌تری گام‌های پیش روی خود را طی کنید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از آغاز فعالیت و انجام معاملات گسترده در این زمینه، حتما به قسمت وبلاگ کیف پول من مراجعه کنید.

نگهداری رایگان ارزهای دیجیتال

یکی از امکاناتی که در کمتر صرافی ایرانی دیده می‌شود، امکان نگهداری رایگان ارزهای دیجیتال است. اگر صرافی‌های ایرانی را بررسی کنید، متوجه خواهید شد که برخی از این صرافی‌ها تعرفه بسیار بالایی برای نگهداری و ثبت معاملات کاربران در نظر می‌گیرند؛ اما خوشبختانه یکی از نکات برجسته‌ای که کیف پول من را از دیگر صرافی‌ها متمایز می‌کند، امکان نگهداری رایگان ارزها و دریافت کمترین کارمزد برای انجام معاملات است. تبدیل ارزبه‌ارز و استفاده از دیگر خدمات این صرافی با کارمزد 0.5 تا 2 درصدی صورت می‌گیرد که کمترین کارمزد برای انجام معاملات در مقایسه با دیگر صرافی‌های ایرانی است. این صرافی امکان نگهداری رایگان ارزهای دیجیتال گسترده‌ای را برای کاربران خود فراهم کرده است.

دسترسی به قیمت لحظه‌ای رمزارزها

یکی از موارد قابل توجه برای صرافی بیت کوین، خرید تتر و سایر ارزهای دیجیتالی اطلاع از قیمت لحظه‌ای آن‌ها تلقی می‌شود. اطلاع دقیق از قیمت ارزهای دیجیتال یکی از مهم‌ترین پارامترها قبل معامله است که می‌توان در بخش قیمت ارزهای دیجیتال در کیف پول من به‌صورت دقیق به این قابلیت دسترسی پیدا کرد. قیمت ارزهای دیجیتال در صرافی کیف پول من هر 20 ثانیه یک بار به‌روز می‌شود؛ بنابراین امکان خرید و فروش هرچه بهتر و دقیق‌تر ارزها در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

خرید و فروش بیش از 1500 ارز دیجیتال

اگر لیست ارزهای موجود در صرافی‌های ایرانی را بررسی کنید، متوجه خواهید شد که دنیای بزرگی از ارزهای دیجیتال تنها در صرافی کیف پول من وجود دارد. لیست ارزها در کیف پول من مرتبا به‌روزرسانی می‌شود و روزانه بیش از 1500 ارز دیجیتال همراه با قیمت لحظه‌ای آن‌ها در بستر این صرافی قرار می‌گیرد. اگر به بخش لیست ارزهای دیجیتال کیف پول من مراجعه کنید، می‌توانید به لیستی جامع از ارزهای محبوب و کمتر شناخته شده دسترسی داشته باشید و با بررسی آن‌ها، بهترین معاملات را انجام دهید. لازم به ذکر است که صرافی کیف پول من به عنوان تنها والت ایرانی است که این تعداد از ارزهای دیجیتالی را با قیمت لحظه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌دهد و هیچ یک از دیگر صرافی‌ها، از این تعداد ارز دیجیتالی پشتیبانی نمی‌کنند.

ارائه کیف پول اختصاصی برای هر شخص

یکی از خدمات بی‌نظیر صرافی کیف پول من ارائه کیف پول اختصاصی برای هر فرد است که می‌توان به عنوانی یک از بهترین خدمات موجود برای ارائه به کاربران ایرانی درنظر گرفت. بعد از ساخت حساب کاربری در کیف پول من، می‌توانید زیر مجموعه‌ای دلخواه با موجودی‌های مختلف و نام مورد نظر خود ایجاد کنید؛ برای مثال پدر خانواده حساب کاربری خود را ایجاد می‌کند و با استفاده از نام فرزندان خود حساب‌های کاربری با آدرس اختصاصی به وجود می‌آورد. این قابلیت کمک می‌کند تا ارز حساب‌ها به پول تبدیل شود بدون این‌که حساب سایر اعضا کاهش یا افزایش پیدا کند.

ویژگی‌های کیف پول من

کیف پول من علاوه بر خدمات متعددی که در اختیار کاربران دنیای رمزارزها قرار می‌دهد، ویژگی‌های منحصربه‌فردی نیز دارد.

پشتیبانی 24 ساعته کاربری ساده و راحت همراه با آموزش‌های متنوع در بخش وبلاگ عدم تاثیرپذیری کیف پول من از تحریم‌های خارجی قابلیت ساخت کیف پول‌های مختلف در هر اکانت امکان افزایش موجودی ریالی برای انجام معاملات امکان تبدیل کردن ارزهای دیجیتال به یکدیگر تجربه بدون کارمزد و نقل و انتقالات داخلی بدون هیچ‌گونه محدودیت قابلیت‌های جدید و بی‌نظیر صرافی کیف پول من

صرافی کیف پول من، تنها یک کیف پول ساده نیست؛ بلکه با سبک و استانداردهای جدید، امکان دسترسی به قابلیت‌های متنوع و بی‌نظیر را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است. کیف پول من با افزایش کاربران خود و در جهت ارائه خدماتی متفاوت برای اولین بار در ایران، قابلیت‌ها و امکانات جدیدی به بخش خدمات وب‌سایت و همچنین اپلیکیشن خود افزوده است. شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن کیف پول من به تمام ابزارهای لازم برای خرید و فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال در اختیار داشته باشید و راندمان بالاتری در انجام معاملات کسب کنید. اپلیکیشن کیف پول من بزرگ‌ترین مرجع برای انجام معاملات و خرید و فروش بیش از 1500 ارز دیجیتالی است و علاوه بر این با قابلیت‌های جدید به بیش از یک میلیون کاربر با ویژگی‌های جهانی خدمت‌رسانی می‌کند.

در ادامه قابلیت‌های جدید صرافی ایرانی کیف پول من را ذکر می‌کنیم:

امکان خرید شارژ همراه، ایرانسل، رایتل و غیره

برای اولین بار در ایران، خرید شارژ با استفاده از ارز دیجیتال در بستر کیف پول من فراهم شده است. احتمالا تاکنون اپلیکیشن‌های مختلفی برای خرید شارژهای همراه، ایرانسل، رایتل و غیره نصب کرده‌اید؛ اما کیف پول من امکان خرید شارژ را با شیوه‌ای نوین و با ارز دیجیتال برای کاربران خود فراهم کرده است. با نصب اپلیکیشن کیف پول من برای اولین بار در ایران می‌توانید از تمامی مارکت‌های موجود، شارژ موردنیازتان را از طریق موجودی ارز دیجیتال خریداری نمایید. به این ترتیب در هر مکانی که باشید می‌توانید برای سیم کارت خود شارژ بخرید بدون اینکه نیاز به نصب اپلیکیشن‌های گوناگون و یا نامعتبری داشته باشید.

استعلام و پرداخت قبض

علاوه بر خرید شارژ، برای اولین بار در ایران می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن کیف پول من، قبض‌های برق، گاز، آب، تلفن، عوارض ملک، قبض ایرانسل و غیره را پرداخت کنید.

امکان خرید بسته‌های اینترنت

گوشه‌ای از امکانات جدید کیف پول من، خرید بسته‌های اینترنتی گوناگون است که این ویژگی باعث می‌شود به‌صورت آنی سفارش خود را انجام دهید. با استفاده از این ویژگی می‌توان بسته‌های اینترنت همراه، ایرانسل و رایتل را از طریق موجودی کیف پول من یا کارت بانکی خریداری کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: آبله میمونی متروپل آبادان پارچین سامانه یکپارچه فروش خودرو حسن صیاد خدایی صرافی بیت کوین استخراج بیت کوین رپرتاژ آگهی آبله میمونی متروپل آبادان پارچین سامانه یکپارچه فروش خودرو حسن صیاد خدایی برای اولین بار در ایران برای انجام معاملات صرافی کیف پول من ارزهای دیجیتال نگهداری رایگان کیف پول من قیمت لحظه ای ارز دیجیتال داشته باشید خرید و فروش امکان خرید قابلیت ها خرید شارژ صرافی ها بی نظیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۷۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات قیمت ارزهای مبادله ای؛ ثبات دلار و درهم و رشد یورو

به گزارش خبرگزاری مهر، هر اسکناس دلار امروزسه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان دادوستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز بدون تغییر نسبت به دیروز ۴۱ هزار و ۳۷۷ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو نسبت به روز کاری گذشته با افزایش ۶۸ تومانی به ۴۷ هزار و ۴۹۱ تومان و حواله آن با رشد ۶۴ تومانی، ۴۴ هزار و ۳۴۳ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری بدون تغییر قیمت، ۱۲ هزار و ۶۶ تومان رسید و حواله درهم نیز بدون تغییر قیمت، ۱۱ هزار و ۲۶۷ تومان معامله شد.

کد خبر 6093606 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • جزییات قیمت ارزهای مبادله‌ای؛ دلار ثابت ماند
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • جزییات قیمت ارزهای مبادله ای؛ ثبات دلار و درهم و رشد یورو
  • پتانسیل ایران در استخراج رمزارز از گاز فلر
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • حساب نانو آلپاری [راهنمای موفقیت در “binary option”]
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای / دلار کاهشی شد
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید