Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@09:03:29 GMT

فرماندار جدید سیرجان معارفه شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۷۷۷۲

فرماندار جدید سیرجان معارفه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین تودیع و معارفه فرماندار سیرجان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و مدیران برگزار و «علی یعقوبی‌پور» به عنوان سرپرست فرمانداری سیرجان معرفی گردید.

رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در این آئین ارتقای زیرساخت‌ها، ارتباط و انس با عامه مردم، تقویت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و تدوین برنامه‌های فوری، میان مدت و راهبردی را بر مبنای اسناد بالادستی نظام از اهم اقدامات فرمانداری برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از رخنه‌های جریان لیبرال در حوزه‌های فرهنگ و سیاسی گفت و افزود: اگر امروز توسعه نامتوازن در استان کرمان مشاهده می‌شود، ناشی از جریان حاکم لیبرال بوده در حالی که رهبر معظم انقلاب فرمودند که با منابع و ظرفیت‌هایی که جمهوری اسلامی دارد توان اداره کشوری با همین جمعیت را داریم.

جلالی با بیان اینکه مشکل در سبک مدیریتی است، اظهار داشت: تفکر انقلابی که رهبری می‌فرمایند باید در جامعه ما حاکم شود و این تفکر، تفکری است که دفاع مقدس را به پیروزی رساند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: ما با کمترین امکانات خرمشهر را آزاد کردیم و در دکترین امامین انقلاب و مکتب حاج قاسم است که باید همه کارها را به خدا سپرد.

وی ادامه داد: جراحی اقتصادی که امروز در حال رقم خوردن است، رگه‌های اقتصاد لیبرالی که به نفع جریان سرمایه داری بود را اصلاح می‌کند.

جلالی اضافه کرد: افرادی امروز نسبت به طرح اصلاح اقتصادی آشوب می‌کنند که منافعشان به خطر افتاده است در حالی که تنها توقفگاه یارانه تغییر کرده و به دست دهک پایین جامعه می‌رسد و هیچ حذفی وجود ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: راه نجات کشور تفکر انقلابی و جهادی است و نمونه این تفکر، مکتب شهید سلیمانی می‌شود.

وی ابراز داشت: شعار دولت آیت الله رئیسی پیشرفت همه جانبه بر مبنای عدالت، دولت کار شبانه روزی و خدمت بی منت است.

جلالی با تقدیر از خدمات «سهراب بهاءالدینی» در فرمانداری سیرجان و تبریک به «علی یعقوبی‌پور» گفت: حتماً گزارش ۱۰۰ روزه کار باید ارائه شود.

وی ادامه داد: فرمانداری ویژه سیرجان در حوزه برنامه‌ای خود باید برش نظام مسائل شهرستان را براساس آنچه در شورای راهبردی استان تدوین شده، اجرا کنند.

کد خبر 5503565

منبع: مهر

کلیدواژه: مراسم معارفه حکم انتصاب فرمانداری سیرجان بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ویروس کرونا متروپل آبادان اردبیل ابادان دهه کرامت شهادت امام صادق ع احتکار نماهنگ سلام فرمانده خراسان رضوی امنیتی و اجتماعی استاندار معاون سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۷۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهر سیرجان‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهر سیرجان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۴۵ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز مس رفسنجان و گل گهر سیرجان

لیگ برتر ایران (مس رفسنجان - گل‌گهر سیرجان) ساعت ۱۷:۴۵؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 749619

دیگر خبرها

  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • بازگشت به خانه پدری؛ حجازی به بازیکنان استقلال معارفه می‌شود
  • جلالی - آلوز: یک جنگ بدون برنده
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • مدیرکل جدید پست استان فارس معارفه شد
  • مس با محرم دربی استان را هم نباخت
  • ترکیب دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان اعلام شد
  • جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند
  • ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهر سیرجان‌ + پخش آنلاین