Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم فوتبال هوادار از بازی اخیر این تیم مقابل گل‌گهر سیرجان به‌عنوان بدترین بازی نیم‌فصل دوم شاگردان رضا عنایتی یاد کرد. - اخبار ورزشی -

معین عباسیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست خانگی هوادار برابر گل‌گهر اظهار داشت: می‌دانستیم برابر گل‌گهر بازی سختی داریم. آنها تیمی هستند که میلیاردی هزینه کرده‌اند و بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه در این بازی نکاتی را که کادر فنی از ما خواسته بود، در زمین پیاده نکردیم و بازی بدی را انجام دادیم. این بدترین بازی ما در نیم‌فصل دوم بود و با عملکرد بدی که داشتیم در نهایت شکست خوردیم.

وی با بیان اینکه تیمش در لیگ امسال عملکرد خوبی داشت، تصریح کرد: هوادار اولین فصل حضورش در لیگ برتر را پشت سر گذاشت و هدف مدیران تیم هم این بود که در لیگ برتر بمانیم و خدا را شکر این اتفاق رخ داد. ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و خودمان را سر زبان‌ها انداختیم و حالا هم تلاش می‌کنیم تا در بازی آخر، باخت برابر گل‌گهر را جبران کنیم و در نهایت صاحب رتبه تک رقمی شویم. البته موضوع مهم این است که بازیکنان نباید مغرور و بی‌انگیزه باشند، چون در بازی با گل‌گهر بی‌انگیزه بودیم و در نهایت ضربه خوردیم.

هافبک تیم فوتبال هوادار در مورد عملکرد خوبش در لیگ امسال و اینکه چه تصمیمی برای فصل بعد دارد، خاطر نشان کرد: خدا را شکر می‌کنم که فصل خوبی را پشت سر گذاشتم و امیدوارم در بازی آخر نیز همه چیز خوب باشد. بعد از صنعت نفت قرارداد من تمام می‌شود و بازیکن آزاد خواهم شد. من هم مثل هر بازیکنی پیشنهاد دارم و سعی می‌کنم بهترین تصمیم را بگیرم.

جلسه مهم عنایتی با مالک هوادار درباره ادامه همکاری/ بازیکنان از میزان پرداختی‌ها ناراضی هستند

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۷۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دانیله دروسی، سرمربی رُم در بازی امشب برابر اودینزه ترکیبی از باتجربه‌ترین و قدرتمندترین بازیکنانش را روانه میدان می‌کند. بر این اساس پائولو دیبالا، لئاندرو پاردس و سردار آزمون به ترکیب اصلی رُم باز می‌گردند.

بنابر روایت تسنیم، تیم‌های اودینزه و رُم پس از تعلیق توافق شده بازی ۱۴ آوریل در پی مشکل قلبی ایوان ندیکا امشب به مصاف هم می‌روند. قرار است این دو تیم ۱۸ دقیقه باقی‌مانده به اضافه وقت اضافه را بازی کنند.

سرمربی رُم امیدوار است تیمش امشب با تمام توان برابر اودینزه بازی کند و به سه امتیاز دست یابد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899517

دیگر خبرها

  • کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • ژاوی داغ کرد: می‌خواهند با اعتبار من بازی کنند
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE