Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی باشگاه اینتر ابراز امیدواری کرد که پائولو دیبالا فصل بعد برای نراتزوری بازی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جوزپه ماروتا شب گذشته (دوشنبه) در حاشیه یک رویداد خیریه، درباره پائولو دیبالا که جدایی‌اش از یوونتوس در پایان ماه ژوئن به عنوان بازیکن آزاد قطعی شده است، گفت: نمی‌دانم دیبالا فصل آینده برای چه تیمی بازی خواهد کرد اما امیدوارم که او فصل بعد برای ما (اینتر) بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جانب ما نگرانی وجود ندارد و نباید کاری عجولانه‌ انجام دهیم. برای انجام برخی کارها به خلاقیت و شجاعت نیاز است. واضح است که هسته اصلی تیم باقی خواهد ماند. ما اینتر هستیم و همیشه می‌خواهیم برای بزرگترین اهداف خود را به چالش بکشیم.

وی همچنین درباره بال کروات اینتر که با منقضی شدن قراردادش در پایان ماه ژوئن به عنوان بازیکن آزاد راهی تاتنهام خواهد شد، اظهار داشت: از دست دادن پریشیچ جای تأسف دارد اما او می‌خواست بازی در لیگ برتر را امتحان کند. ما نمی‌توانستیم پیشنهاد بهتری به او بدهیم. انتخاب او، به زبان ساده، بر اساس آینده‌ای متفاوت از آنچه در اینجا دارد، بود. ما برای این تصمیم ایوان حداکثر احترام را قائل و بی‌نهایت قدردانش هستیم. ما جایگزین مناسبی را برای پریشیچ پیدا خواهیم کرد و البته رابین گوزنس را داریم که به او اعتماد داریم و او را تحسین می‌کنیم.

پریشیچ؛ امروز در تست‌های پزشکی تاتنهام

اینتر تابستان 2021 پس از قهرمانی‌اش در سری A ایتالیا، دو بازیکن کلیدی خود یعنی روملو لوکاکو و اشرف حکیمی را از دست داد و حالا هواداران اینتر از این هراس دارند که چنین سناریویی دوباره در این تابستان رخ دهد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تاتنهام اینترمیلان یوونتوس پائولو دیبالا تاتنهام اینترمیلان یوونتوس پائولو دیبالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۸۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

5 گل برتر اینتر مقابل ساسولو در خارج از خانه / فیلم

در این ویدیو که اکانت اینتر منتشر کرده، به 5 گل برتر این تیم مقابل ساسولو در خانه حریف پرداخته شده است.

دانلود (20.9MB)

دیگر خبرها

  • صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • 5 گل برتر اینتر مقابل ساسولو در خارج از خانه / فیلم
  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه
  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!
  • دلداری جالب تئو: این امتحان زندگی است، برادر!
  • ۱۰ گل و پاس گل: مسی بازیکن ماه ام‌ال‌اس شد
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • حضور پالمر، هاورتس و برونو فرناندز در جمع نامزدهای بهترین بازیکن آوریل لیگ برتر