Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد فرشکاران روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح هایی که پیشرفت داشته ولی به اتمام نرسیده‌اند به نوعی مطالبه و توقع مردمی را به دنبال دارند که در این سفر توقعات مردم استان مورد توجه قرار می گیرد.

وی ادامه داد: بررسی مسائل و مشکلات اساسی استان و طرح های راهبردی آذربایجان شرقی مثل راه آهن میانه_ تبریز، انتقال آب ارس، طرح های منطقه آزاد ارس، سدهای نیمه تمام استان و طرح های احیای دریاچه ارومیه در این سفر برنامه ریزی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی همچنین خاطرنشان کرد: طرح هایی که با وقفه های ۱۰ تا ۱۵ ساله در گذشته اتفاق افتاده در این سفر با برکت، تصمیم گیری و به سرانجام می‌رسد.

فرشکاران یادآور شد: مسئولان اجرایی و سیاسی آذربایجان شرقی با تمام قوت تلاش می‌کنند که در سفر رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی به عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور، بهترین بهره را ببرند.

به گزارش ایرنا، مردم آذربایجان شرقی در روزهای آینده میزبان رییس دولت سیزدهم و اعضای کابینه هستند؛ سفری که پیش بینی می شود دستاوردهای مهمی در حوزه های مختلف حیات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مردم این خطه داشته باشد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی سفر استانی مصاحبه اختصاصی سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی سفر استانی مصاحبه اختصاصی آذربایجان شرقی سفر استانی مصاحبه اختصاصی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۸۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال وقوع دوباره سیل در آذربایجان شرقی

رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از تداوم بارندگی در استان تا آخر هفته جاری خبر داد و گفت: با توجه به شرایط فصلی، احتمال وقوع پدیده سیل وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، محمد امیدفر ظهر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان اظهار کرد: بیشترین بارش این سامانه روز جمعه چهاردهم اردیبهشت اتفاق افتاد و بیشترین بارش استان در شهرستان مرند با ۱۸.۹ میلی متر ثبت شد.

وی با اشاره به اینکه کمترین بارش روز جمعه از شهرهای جنوبی استان از جمله ملکان، مراغه و چاراویماق گزارش شده است، افزود: در شهر تبریز ۱۶.۶ میلی‌متر بارش داشتیم.

رئیس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان با اشاره به اینکه دمای هوای تبریز در زمان حاضر ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر است، خاطرنشان کرد: تا پایان هفته تغییرات محسوس دمایی نخواهیم داشت.

به گزارش ایمنا، طی سه روز گذشته به دنبال بارش‌های شدید، شاهد وقوع سیل در بعضی نقاط استان از جمله شبستر و مرند بودیم.

کد خبر 750787

دیگر خبرها

  • پوتین به‌عنوان رئیس‌جمهور سوگند یاد کرد/ استعفای دولت روسیه
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم/ باید کار نیمه‌تمام انتخابات را تمام کنیم
  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • افتتاح سد قیز قلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • احتمال وقوع دوباره سیل در آذربایجان شرقی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی