Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمودنژاد با بیان این که شعار محوری «خدمت کریمانه جهاد عالمانه» برای این دهه انتخاب شده است، گفت: ۵۰ برنامه کلان و محوری در این دهه برگزار خواهد شد که پویش سراسری فدای دخترم و همایش دختران آفتاب ویژه دختران نوجوان و جوان از جمله این برنامه‌ها است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی محمود نژاد در گفتگو با خبرنگار قم فردا، ضمن تبریک ایام دهه کرامت اظهار داشت: اولین برنامه دهه کرامت در امسال تعویض پرچم است که عصر امروز سه شنبه 10 خردادماه هم زمان با شب میلاد حضرت معصومه (س) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز داشت: روز چهارشنبه که هم زمان با روز میلاد بانوی کرامت است شروع برنامه های دهه کرامت است که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته افتتاحیه در قم و اختتامیه در حرم رضوی خواهد بود.

محمود نژاد ادامه داد: مراسم روز میلاد از ساعت ۸ صبح شروع می شود که قبل از آن آیین جاروکشی برگزار می شود و در ادامه حجت الاسلام مروی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

وی با بیان این که 50 برنامه شاخص در این دهه برگزار می شود، افزود:  برگزاری همایش دختران آفتاب با مشارکت معاونان زنان ریاست جمهوری از جمله این برنامه ها است.

معاون اجرایی حرم حضرت معصومه (س) به اعزام سفیران کریمه اشاره کرد و گفت:  مطابق همه‌ساله خادمان حرم مطهر در قالب سفیران کریمه به همراه پرچم متبرک آستان مقدس فاطمی به استان‌ها مختلف و برخی کشورهای اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین در دهه کرامت از درب‌های هنری ایوان آیینه رونمایی می‌شود، آبخوری‌های بست جنوبی صحن امام رضا علیه‌السلام به بهره‌برداری می‌رسد و فاز دوم کاشی‌کاری صحن امام هادی (ع) رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۸۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت

همزمان با فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) مراسم بزرگ روز دختر در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.
این مراسم روز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
این تجمع با اجرای نجم‌الدین شریعتی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و مداحی حاج سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان و شعرخوانی سیدحمیدرضا برقعی همراه خواهد بود.

خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229270 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • رعایت کرامت مرزنشینان و ساحل‌نشینان خط قرمز دولت است
  • امام جمعه قم: مردم قدردان پلیس برای اجرای طرح نور باشند
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • پیاده‌روی خانوادگی دخترانه در بلوار ارم همدان طی دهه کرامت
  • بزرگداشتی برای یک پژوهشگر موسیقی
  • آغاز اجرای طرح پاکسازی طبیعت در استان مرکزی
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود