Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید خطیب زاده در نشست خبری خود در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مذاکرات وین با بن بست روبرو شده است، گفت: ما در گفت‌وگوها و مذاکرات وین، کنش‌هایمان روشن است و آنچه که برای ما مهم است پیام‌های است که از مجاری مرسوم بین ما و ایالات متحده در رفت و برگشت است ولی متاسفانه آمریکا پاسخ‌های لازم و مورد انتظار ایران را نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر آمریکا از رفتار خود فاصله گرفته و تصمیم سیاسی را بگیرد و اعلام کند بن بستی نیست و می‌توان درصد باقیمانده از توافق را نهایی کرد. توقف در مذاکرات و یا مکث در آن به خاطر بی‌پاسخی آمریکا به ابتکاراتی است که تاکنون از سوی ایران و  اروپا مطرح شده است

سخنگوی وزارت خارجه همچنین در پاسخ به سوالی در مورد گزارش مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: گزارش آژانس منصفانه و متوازن نیست و فشارهای سیاسی رژیم صهیونیستی مسیر گزارش آژانس را از فنی به سیاسی تغییر داده و  این گزارش همان ارائه مطالب مدیرکل آزانس بین الملل انرژی اتمی در پارلمان اروپا است و چیز تازه ای نیست.

به گفته سعید خطیب زاده، ایران در مسیر صلح آمیز هسته ای کار را جلو می‌برد و این موضوع در طرح اقدام راهبردی مجلس هم اشاره شده است.

در حال تکمیل ....

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آژانس بین المللی انرژی اتمی مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۸۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا در دانشگاه‌های آمریکا شعارهای یهودی ستیزی داده می‌شود؛ دانشجوی یهودی دانشگاه تگزاس به آن پاسخ می‌دهد (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک دانشگاه آمریکایی دیگر به جمع معترضان پیوست (فیلم) سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه «تگزاس» (فیلم) حمله پلیس آمریکا به یک استاد دانشگاه واشنگتن (فیلم)

دیگر خبرها

  • اخبار سیاسی ۱۲ اردیبهشت؛دیدار معلمان با رهبر انقلاب/افزایش ۳۵درصدی حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان
  • آیا در دانشگاه‌های آمریکا شعارهای یهودی ستیزی داده می‌شود؛ دانشجوی یهودی دانشگاه تگزاس به آن پاسخ می‌دهد (فیلم)
  • انصارالله: به هر تجاوزی از خاک مبدا پاسخ می‌دهیم
  • تلاش برای رفع ابهام‌ها و اجرای کامل توافق اسفند ۱۴۰۱
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • پاسخ کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاه کرمی
  • جنبش دانشجویی آمریکا اراده لازم برای تغییر را دارد
  • حماس: هر توافقی مشروط به موافقت اسرائیل با خواسته‌های ماست
  • پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات