Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@05:06:54 GMT

لنج باری حامل سوخت قاچاق در استان بوشهر توقیف شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۸۳۵۳

لنج باری حامل سوخت قاچاق در استان بوشهر توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یدالله شرفی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله و مبارزه با قاچاق اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و شاهد کشفیات گسترده‌ای هستیم.

وی اضافه کرد: در راستای فرامین فرماندهی معظم کل قوا، کارکنان دریابانی استان با همکاری خوب مردم متدین و ولایتمدار با تمام توان با مخلان اقتصادی و قاچاقچیان برخورد قاطع خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: با توجه به پیامدهای مخرب و تأثیرگذار پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور، در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان سوخت، مرزبانان استان موفق شدند یک فروند لنج باری حامل سوخت قاچاق در بندر ریگ شناسایی و توقیف کنند.

سرهنگ شرفی افزود: با بررسی شناور، تعداد شش مخزن به مقدار ۲۹ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به دستگیری یک متهم، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش سوخت کشف شده را ۸ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

کد خبر 5503632

منبع: مهر

کلیدواژه: بندرریگ بوشهر بندر ریگ مرزبانی بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ویروس کرونا متروپل آبادان اردبیل ابادان دهه کرامت شهادت امام صادق ع احتکار نماهنگ سلام فرمانده شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ "کیومرث پاکدل" فرمانده انتظامی خوی درجزئیات این خبر اظهار داشت: عوامل انتظامی شهرستان خوی  موفق شدند از ۲دستگاه خودروی  تریلی مسیر بازرگان _ تهران مقدار بیش از۴۲ هزار و ۶۴۴ کیلو گرم انواع مختلف غذای سگ و گربه را بصورت قاچاق کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی خوی ادامه داد:  ارزش کالای کشف شده بیش از  ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده ودراین راستا ۲ نفر دستگیر  و ۲دستگاه خودرو توقیف شد.   سرهنگ پاکدل در پایان تاکید کرد:  شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک و قاچاق کالا و ارز را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر