Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این شرایط بسیار آشفته بیکاری که اکثرا هم جوانان را در گیر کرده هر کاری برای کمک به رفع این مشکل از هر سمتی که باشد چه دولت چه ملت می تواند خیال چندین خانواده را راحت کند. بیکاری می تواند آغاز گر بسیاری از بی بندو باری ها و خشونت ها در جامعه باشد. یک جوان، پر از انرژی است و اگر شغلی برای خود نداشته باشد چه بسا که دچار سر خوردگی می شود و به اعتیاد روی می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین هر کدام از مشکلات را که به صورت ریشه ای بررسی کنیم در نهایت به بیکاری می رسیم به اینکه توجه ای به رفع این مشکل نشده است. ایجاد شغل یکی از راه حل های این مشکل است بعد از آن نوبت می رسد به ایجاد فضای مناسب برای بازار عرضه کار، راحت گرفتن و آسان گیری کردن نه اینکه با سنگ اندازی و بهانه تراشی تمام امید های یک عده علاقه مند را به فنا دهند.

در شرایط این روز ها فقط می توان از تولیدی صحبت کرد که به هیچ عنوان به دیگر کشورها وابسته نباشد و بتوان از صفر تا صد آن را در داخل کشور بر پا کرد. تولیدی که حتی ماشین آلات آن نیز در داخل کشور تهیه و ساخته می شود و طبق شرایط جغرافیایی ایران می تواند با هر نوع آب و هوایی سازگاری داشته باشد. تولید یک ماده ای که بسیار کاربردی است و حتی می توان گفت در سبد روزانه خانوارها یافت می شود و حتی مواد اولیه ای که نیاز دارد نیز به راحتی و فراوانی و ارزانی در دسترس است. با تمام این گفته ها به نظر می آید این محصول و این شغل بتواند ارزش تحقیق و بررسی و تفکر را داشته باشد. قطعا هیچ کسی از اینکه یک شغلی داشته باشد که در مدت چند ماه علاوه بر سرمایه اولیه به سود کلانی هم برسد بی میل و رغبت نیست.

ما در اینجا تولید زغال فشرده را به شما پیشنهاد می کنیم که علاوه بر تمامی مواردی ذکر شده نقاط قوت و مثبت دیگری نیز دارد.

زغال فشرده به عنوان ماده ای برای سوخت، پخت و پز، کباب کردن و استعمال قلیان به کار می رود و توانسته در سوپر مارکت ها و مراکز پخش به عنوان یک کالای ضروری جا باز کند. قبل از زغال فشرده از زغال سنتی استفاده می شد که کثیفی و خورد شدگی داشت و حتی شعله قابل قبولی را نیز نداشت از وقتی زغال فشرده توانست در ایران تولید شود و وارد سبد خرید کالا ها شد به سرعت توانست به جایگاه خود برسد. همین امر باعث شد تا افراد زیادی به تولید این محصول علاقه نشان دهند و هر کدام که محصول با کیفیت تری تولید و عرضه کنند به راحتی در صادرات این محصول نیز سهیم باشند.

مواد اولیه زغال فشرده عمدتا از خاک اره و پوست گردو تشکیل شده است و خوشبختانه به دلیل اینکه این دو ماده در ایران به فراوانی و آسانی قابل دسترسی هستند هیچ دلیلی به خروج ارز از مملکت نیست .

خط تولید زغال فشرده علاوه بر اینکه صنعت بسیار سود آوری است، همچنین به عنوان یک عامل بازیافت عمل می کند و از موادی که عملا جز به عنوان زباله شناخته نمی شوند یک محصول کابردی تولید می کند که در زمان سوختن خاکستری از خود به جا نمی گذارد و تولید زباله نمی کند .

شرکت ابر زغال ایرانیان با بیش از ده سال سابقه که در امر تولید دستگاه زغال فشرده، دستگاه های تولیدی زغال چینی، دستگاه های تولیدی زغال پرسی دارد می تواند با کمک متخصصان با تجربه در این مورد پاسخگویی سوالات شما در تمام زمینه های تولید، فروش و راه اندازی خطوط تولید باشد.

ابر زغال توانسته برای اولین بار خط تولید تمام اتوماتیک را در ایران و خاورمیانه تولید و راه اندازی بکند و آماده فروش این خط تولید به علاقه مندان است.

ابرزغال توانسته با حفظ اینکه کیفیت مهم تر از سود است، تا کنون رضایتمند ترین مشتریان را داشته باشد و از همین جا از اعتماد و رضایت مشتریان گرامی خود نهایت سپاسگزاری را به عمل می آورد.

شرکت ابر زغال برای مشتریان علاقه مند به تولید و کار آفرینی مواردی را به عنوان کمک به تولید در نظر گرفته است از قبیل تامین مواد اولیه به صورت رایگان تا هر زمان که مشتری خواستار آن باشد، نصب و راه اندازی دستگاه ها و ماشین آلات به صورت کاملا رایگان، آموزش رایگان کار با دستگاه به همراه اقامت رایگان، بازدید از محوطه کارگاه و آشنایی از نزدیک با نحوه تولید، خرید محصول تولیدی به قیمت روز تا هر زمان که تولید کننده خواستار آن باشد و گارانتی تعویض قطعه معیوب.

می توانید برای درک بهتری از میزان سوددهی به طرح توجیهی تولید زغال فشرده ما مراجعه کنید

ما به عنوان یک مجموعه خود ساخته نهایت تلاش و کمک خودمان را می کنیم تا در کنار شما عزیزان برای پیشرفت و رشد ایران کاری کرده باشیم.

ایران برای تک تک ماست و برای حفظ و رشد کشور عزیزمان بی وقفه تلاش خواهیم کرد. به امید کسب رتبه های بالای ایران در تمامی زمینه ها.

شما با موفقیت فقط یک تماس ساده فاصله دارید، جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید: ۰۴۵۳۳۲۶۲۷۴۸۰ / ۰۹۱۲۴۲۳۵۴۰۱ همچنین می توانید به وبسایت ما مراجعه کنید: https://abarzoghal.com/

کد خبر 1636648

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تولید زغال فشرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۸۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سال هاست موضوع صادارت برق ایران به اروپا مطرح و به نظر می‌رسد دولت برای توسعه تبادلات برقی خود مصمم است و مذاکرات برای رسیدن برق ایران به اروپا به‌طور جدی انجام می‌شود. اواسط فروردین‌ماه، وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران با وزیر انرژی و منابع طبیعی ترکیه دیداری داشتند و در این دیدار اعلام شد که تبادل برق ایران و ترکیه وارد فاز عملیاتی شده است. با عملیاتی شدن تبادل برق ایران و ترکیه، برق ایران در مسیر اروپا هم قرار گرفته است.

در همین رابطه آرش نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: زیرساخت‌های شبکه توزیع و انتقال به منظور صادرات برق مناسب نیست و فرسوده است، اما با توجه به اینکه ذائقه دنیا به مرور از مصرف گاز به سمت برق خواهد رفت و سیستم‌های گرمایشی منازل نیز برقی خواهد شد به طور قطع باید فرآیندی تعریف و جلب و جذب سرمایه‌گذاری خارجی صورت گیرد تا بتوان شبکه موجود را برای تولید و انتقال بهتر برق بهبود داد.

ترکیه مسیری برای انتقال و سوآپ برق ایران به اروپا

وی افزود: ترکیه این امکان را دارد که بخشی از برق صادراتی ایران را تجارت کرده و سوآپ کند. اکنون تجاری در کشور ترکیه وجود دارند که ۶۰۰ هزار کنتور برق در کشور‌های اروپای شرقی و مجاور خود دارند و برقی را که تولید کرده یا از ایران و کشور‌های دیگر خریداری می‌کنند به سایر کشور‌ها عرضه می‌کنند.

تجارت معقول برق با کاهش افت شبکه

رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران عنوان کرد: تجارت برق تجارت معقول و مطلوبی است به شرط آنکه میزان افت آن را کاهش دهیم و لات شبکه را کاهش دهیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر راندمان تولید بدون شبکه توزیع در نیروگاه‌ها ۳۹ درصد است. این میزان پس از ورود به شبکه توزیع به ۳۵ درصد کاهش می‌یابد و معنای آن این است که به ازای هر مترمکعب گاز ورودی به نیروگاه‌ها اگر ۳ کیلووات برق تولید می‌شود عملا ۲.۴ کیلووات به مصرف‌کننده تحویل می‌شود و مابقی هدر می‌رود که به معنای زیان برای تولید است.

تشریح راهکار‌های افزایش راندمان در صنعت برق

نجفی خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما این است که با ارتقای تکنولوژی و تقویت پست‌های تقویت فشار و تعویض کابل‌ها و بازنگری در مدارها، لاین خوبی را برای صادرات برق به عراق، پاکستان و ترکیه تعریف کنیم. ضمن آنکه در ارتباط با برخی از کشور‌ها مانند ارمنستان که مازاد تولید برق دارند می‌توان کار سوآپ برق را انجام داد.

شرکت‌های تامین سرمایه در داخل کشور تعریف شود

وی با بیان اینکه برآورد دقیقی از میزان سرمایه‌گذاری مورد نیاز به منظور بهبود وضعیت موجود در شبکه برق کشور ندارد، عنوان کرد: با توجه به حجم نیروگاه‌های نصب شده در کشور کاملا مقرون به صرفه است که شرکت‌های تامین سرمایه در داخل کشور تعریف شود به شرط آنکه دولت وجه این مقدار افزایش راندمان را به سرمایه‌گذار ارایه دهد، اما دولت‌ها معمولا در این زمینه‌ها کم‌لطف هستند به این معنا که سرمایه‌گذاران هزینه‌هایی انجام می‌دهند که بازدهی لازم را ندارد و موجب بی‌اطمینانی سرمایه‌گذاران می‌شود.

رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: باید تغییر ساختار ایجاد شود تا بتوان تولید برق را افزایش داده و هدررفت شبکه انتقال و توزیع را کاهش داد.

نجفی با اشاره به دیدار وزرای انرژی ایران و ترکیه در فروردین سال جاری بیان کرد: می‌توان در ایام غیرپیک صادرات مناسبی از برق را از طریق ترکیه به انجام رساند. ترکیه در نقطه صفر مرزی برق ایران را خریداری می‌کند و ملاکش برقی است که از کنتور مرزی رد می‌شود بنابراین برقی که در شبکه جمع‌آوری و از طریق شبکه توزیع می‌شود باید بیشترین افزایش راندمان را داشته باشد.

رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: باید هدررفت در شبکه تولید و توزیع برق را کاهش داد تا صادرات برای کشور صرفه اقتصادی داشته و سود مناسبی را نصیب کشور کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان این مناطق
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی ایران در ۱۰ سال آینده
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی متفاوت ایران در 10 سال آینده
  • افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۷۲ درصدی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی