Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور نیکزاد، تصمیماتی برای شتاب در تکمیل پروژه‌های راه‌آهن اردبیل و بزرگراه سرچم اتخاذشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، در تداوم پیگیری‌های علی نیکزاد در خصوص پروژه‌های راه‌آهن اردبیل و بزرگراه سرچم، نشستی با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، استاندار اردبیل و جمعی از مسؤولان برگزار و تصمیمات مناسبی در مورد پروژه‌های مذکور به‌شرح زیر تصویب شد:

شرکت راه‌آهن ۲۰۰۰ تن ریل امانی را حسب توافقات گذشته و دستور وزیر راه، حداکثر تا یک هفته آینده تحویل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به مصوبه دولت مبنی بر احداث بارانداز تازه‌کند پارس‌آباد به‌عنوان نقطه اتصال ریلی راه‌آهن ایران به راه‌آهن جمهوری آذربایجان، استاندار اردبیل همه سوابق، مطالعات و مستندات این موضوع را جهت بررسی و کارسازی به‌صورت مکتوب به مدیرعامل شرکت راه‌آهن ارسال نماید.

حداکثر تا شهریور ۱۴۰۱ زیرسازی و روسازی پروژه راه‌آهن به اتمام برسد.

در خصوص بزرگراه سرچم، با توجه به پرداخت تسهیلات ماده ۵۶ توسط بانک رفاه که کارسازی شده است،ظرف ۴۸ ساعت اخذ تسهیلات ماده ۵۶ بانک صادرات هم با امضای قرارداد حل‌وفصل گردد و موضوع بانک سپه نیز پیگیری شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردببل بزرگراه سرچم راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۸۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است

به نقل از  استانداری قم، سیدمحمد آقامیری عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه مونوریل قم اظهار کرد: بعد از برگزاری جلسات متعدد با مدیران کشوری و استان مقرر شد مرحله نخست مونوریل قم تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: این پروژه در این مرحله که حدود ۴/۷ کیلومتر است بیش از ۶۰ درصد پیشرفت داشته و دولت سیزدهم عزم جدی خود را بر این گذاشته تا در نزدیک‌ترین زمان ممکن مونوریل را در اختیار استان بگذارد.

استاندار قم تصریح کرد: در طول چند ماه حضور بنده در مدیریت استان موضوع مونوریل با توجه به اهتمامی که آیت الله رییسی به آن داشتند جزو اولویت‌ها قرار گرفته و جلسات مختلفی با حضور کارشناسان، شورای اسلامی شهر و شهرداری در این راستا برگزار شد.

آقامیری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مسوولین مربوطه در استان امروز به همدلی و نظر مشترکی درخصوص تکمیل مونوریل رسیده‌اند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی خریدهای شرکت مس با ایجاد سامانه استعلام قیمت
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • ۳۰۰ طرح عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی اردبیل عملیاتی شده است
  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است
  • ورزشگاه ماهفروجک قبل از شهریور باید تکمیل شود
  • حمایت‌های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌گیرد
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد