Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدرالله بابلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرستان سرپل ذهاب در وضعیت رنگ بندی کرونایی آبی قرار دارد از ابتدای شیوع کرونا سه هزار نفر شامل یک هزار و ۳۴۱ نفر زن و یک هزار و ۶۵۹ مرد در بیمارستان بستری شده‌اند.

وی افزود: جمعیت هدف شهرستان برای واکسیناسیون ۸۱ هزار و ۱۵۸ نفر است که ۷۲ هزار و ۶۶۷ نفر نوبت اول، ۶۳ هزار و ۵۶۴ نفر نوبت دوم و ۲۹ هزار و ۲۳۶ نفر هم نوبت سوم را دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سرپل ذهاب تصریح کرد: واکسیناسیون کرونا همچنان بهترین راه پیشگیری از بیماری بیماری بوده و علامت آن هم وضعیت آبی امروز شهرستان و عدم وجود بیمارهای بستری، عدم مراجعه بیماران مثبت و عدم وجود فوتی در شهرستان سرپل ذهاب است.

بابلی بیان کرد: از نهادها و دستگاه‌هایی که جامعه هدف گسترده‌ای دارند همچون بهزیستی، آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی (ره) انتظار داریم که شبکه بهداشت را کمک کنند تا آمار واکسیناسیون خصوصاً در گروه‌های سنی زیر ۱۸ سال بیشتر شود.

وی تاکید کرد: حساسیت در برابر بیماری کرونا همچنان باید در سرپل ذهاب وجود داشته باشد و عادی انگاری در جامعه صورت نگیرد.

کد خبر 5503676

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه آمار کرونا ویروس کرونا واکسیناسیون کرونا سرپل ذهاب بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ویروس کرونا متروپل آبادان اردبیل دهه کرامت ابادان شهادت امام صادق ع احتکار نماهنگ سلام فرمانده خراسان رضوی سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در این گزارش شهروندان از صف‌های طولانی برای گرفتن نوبت، کمبود نیرو برای پذیرش و همچنین کمبود پزشک متخصص گلایه‌مند بودند.
مدیر درمانگاه چشم پزشکی پوستچی هم با بیان اینکه اقدامات زیادی در شش ماه گذشته در این درمانگاه انجام داده ایم گفت: کمبود فضای فیزیکی باعث شده تا نتوانیم خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهیم.
پناهی گفت: روز انه بیش از هزار و ۳۰۰ نفر بیمار به این مرکز مراجعه می‌کنند که دانشگاه علوم پزشکی با اداره اوقات در حال ساخت بیمارستان بزرگ چشم پزشکی هستند.
وی همچنین از شهروندان خواست برای دریافت نوبت حضوری مراجعه نکنند و به صورت اینترنتی از سایت  nobat .sums.ac.ir   وقت مورد نظر خود را دریافت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز