Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه جلسه شورای مسکن استان، تعامل بانک مسکن و راه و شهرسازی را مطلوب عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر در دوره همکاری راهبردی برای اجرای بهینه و هدفمند طرح نهضت ملی مسکن هستیم که با لطف خداوند تاکنون همکاری‌های خوبی در پیشبرد اهداف مرتبط با تأمین مالی احداث واحدهای مسکونی انجام پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه رونق بخش مسکن نیازمند تلاش همگانی است و یکی از اهداف، فراهم کردن دسترسی اقشار مختلف جامعه به مسکن ارزان قیمت و با کیفیت است، افزود: از ابتدای فرآیند ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن تعداد قابل توجهی برای بهره‌مندی از تسهیلات این طرح در استان اصفهان ثبت نام کرده‌اند.  

قاری‌قرآن در ادامه گفت: در حال حاضر طبق آخرین آمارها بیش از ۴۲۰ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان ثبت نام کردند که تاکنون افزون بر ۱۴۲ هزار نفر حائز شرایط اولیه بوده‌اند و بالغ بر ۲۹ هزار نفر نیز تأیید نهایی شدند.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: بیشترین ثبت‌نام برای طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان در سه شهر بهارستان، شاهین‌شهر و فولادشهر بوده که تاکنون میزان ثبت‌نامی‌ها در بهارستان ۱۴۵ هزار و ۸۸۳ نفر، در شاهین‌شهر ۵۲ هزار و ۲۱۶ نفر و در فولادشهر ۵۱ هزار و ۲۵۰ نفر است.  

در ادامه حسن نوروزی مدیر شعب بانک مسکن استان اصفهان نیز ضمن ارائه آخرین وضعیت تأمین مالی طرح نهضت ملی مسکن استان، ابراز کرد: از ابتدای فرآیند معرفی به بانک برای طرح نهضت ملی مسکن تا به امروز برای تعداد ۱۰ هزار و ۵۶۰ واحد معرفی به بانک صورت پذیرفته و پذیرش شده است، همچنین ۵ هزار و ۴۲۸ واحد عقد قرارداد شدند.

وی با بیان اینکه این واحدها مربوط به انبوه‌سازان و معرفی شده توسط نهادهای ذیربط بوده است، عنوان کرد: در این بخش از نظر عملکردی شهرهای خمینی‌شهر، شاهین‌شهر، کاشان، شهرضا و دو شهر جدید بهارستان و فولادشهر جزو شش رتبه برتر استان محسوب می‌شوند.  

نوروزی با اشاره به اینکه میزان آورده متقاضیان حدود ۷ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال و تسهیلات منعقده نهضت ملی مسکن بالغ بر ۲۲ هزار میلیارد ریال بوده است، اضافه کرد: با هدف تسریع در اجرای پروژه‌ها و عدم جلوگیری از پیشرفت فیزیکی، بانک مسکن استان نزدیک به ۶ هزار میلیارد ریال از آورده متقاضیان را آزادسازی و ۶ هزار میلیارد ریال نیز از محل تسهیلات منعقده به حساب سازندگان واریز کرده است.  

مدیر شعب بانک مسکن استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: در بخش خودمالکین نیز ۱۱ هزار و ۳۰۰ واحد معرفی به بانک و پذیرش شده است که اغلب آن‌ها در حال انعقاد قرارداد و طی فرآیند پرداخت تسهیلات هستند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/ح/

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان نهضت طرح ملی مسکن استان اصفهان احداث واحدهای مسکونی برای طرح نهضت ملی مسکن راه و شهرسازی استان اصفهان میلیارد ریال مسکن استان بانک مسکن هزار نفر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۸۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری بیش از پیش بانک مسکن در اجرای طرح‌های نهضت ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در دیدار مدیر امور شعب بانک مسکن در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: بانک مسکن فعالیت درخشانی را در اجرای طرح‌های مسکن در آذربایجان‌غربی داشته و این روند باید ادامه داشته باشد.   وی ادامه داد: باید توجه کرد که بانک مسکن به عنوان یک بانک تخصصی در عرصه ساخت و ساز با جهت گیری حمایتی در حوزه مسکن همواره تلاش دارد در رونق اقتصادی کشور تاثیر گذار باشد .   سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: رسالت مشترک دو سازمان خانه دار کردن آحاد مختلف مردم است و امید می‌رود با عزم و حمایت بیش از بیش مدیران  دو مجموعه شاهد پویایی بیشتر فعالیت در عرصه ساختمان باشیم .   عطائی افزود: یکی از اقداماتی که در حوزه مسکن باید مدنظر قرار داد ایجاد تعادل پویا بین عرضه و تقاضای مسکن است که یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در بازار مسکن می‌باشد.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم
  • تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم پرداخت شده است
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند/ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد (+ جزییات)
  • امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند؛ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • اعلام آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد+ جزییات
  • لزوم همکاری بیش از پیش بانک مسکن در اجرای طرح‌های نهضت ملی
  • آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد + جزییات