Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@23:18:32 GMT

معرفی بازی های Open World پیشرو در تاریخ با حضور GTA

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۹۱۰۳

معرفی بازی های Open World پیشرو در تاریخ با حضور GTA

در این مقاله قصد معرفی بازی های خوبی را داریم که قطعا می توانند شما را برای دقایق طولانی مدت سرگرم کنند و شما را به چالش های جذابی بکشند. همانطور که از سبک بازی مشخص است در این سبک شما می توانید هرکاری که دوست دارید انجام دهید. آزاد بودن شما در بازی قطعا ویژگی های به سزایی را برایتان به همراه خواهد داشت که در این زمینه محبوب ترین بازی های جهان باز برای کامپیوتر را معرفی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها با حضور سبک ماجراجویی و اکشن و حتی بازی های آنلاین شاید سبک جهان باز زیاد به چشم نیاید؛ اما باید بدانید اعتیادآور ترین گیم پلی بازی های جهان در این دسته بندی تعبیه شده است؛ زیرا گیمر امکان انجام هرکاری را در آن خواهد داشت که قطعا موهبت برای گیمرها به شمار می آید. برای معرفی بازی های جهان باز با ما همراه باشید که قرار است شما را با یکی از بهترین لیست های جهان آشنا کنیم.

بهترین بازی جهان باز برای کامپیوتر

برای شناسایی بهترین بازی جهان باز کامپیوتری باید بدانید که انتخاب یک بازی با این عنوان کار سختی خواهد بود زیرا بازی مربوط باید ویژگی های بسیاری را در خود جای داده باشد که بتواند عنوان بهترین را به خود اختصاص دهد که در این مقاله نقاط قوت و ویژگی بازی های مربوط برایتان گفته شده است که با خواندن آنها می توانید وسعت بالای بازی را درک کنید. برای شناسایی بهترین بازی های جهان باز رایانه های شخصی و دانلود بازی های مربوط با ما همراه باشید.

بدون شک بهترین بازی جهان باز کامپیوتری RED DEAD REDEMPTION 2 است

RED DEAD REDEMPTION 2 سالیان سال است که در صدر بازی های جهان باز قرار دارد و بدون شک تا به امروز بازی محبوبی نظیر این مورد عرضه نشده است. یک بازی ایده آل که بتواند گیمر را برای روز های طولانی سرگرم کند. این بازی محبوب اثر شاهکار از شرکت Rockstar Games بوده که نسخه سوم بازی در دست ساخت است. رد دد 2 در سال 2019 عرضه شده است که در طول این 3 سال جزء بهترین های ماجراجویی و جهان باز بوده است که ویژگی های بسیاری را در اختیار دارد. با حضور در دنیای بازی RED DEAD REDEMPTION 2 می توانید به صد ها مرحله بزرگ و کوچک دسترسی داشته باشید که انجام مراحل در اقصی نقاط سرزمین جریان خواهد داشت. از بیابان های بی آب و علف گرفته تا کوه های سرپوشیده از برف که در تمامی آنها باید با دشمنان بسیاری مبارزه کنید و خط داستانی بازی را به نفع خود پیش ببرید. بازی رد دد 2 را میتوان یکی از خاطره انگیز ترین بازی های قرن دانست که در آن قابلیت های بسیاری برای سرگرمی وجود دارد.

دانلود بازی RED DEAD REDEMPTION 2

بازی جهان باز و محبوب جی تی ای وی محصول راک استار

نام جی تی ای وی در سبک های مختلف بازی های کامپیوتری خوش درخشیده است که از اصلی ترین آنها می توان به اکشن، ماجراجویی، نقش آفرینی و جهان باز اشاره داشت که امکان حضور در حالت آنلاین این بازی را خواهید داشت. وسعت فوق العاده بازی می تواند شمارا با گیم پلی بسیار طولانی همراه کند که امروزه ویژگی های این بازی بر کسی پوشیده نیست. لازم به ذکر است بدانید که Gta v آخرین محصول شرکت راک استار بوده که جی تی ای 6 نیز در دست ساخت بوده و باید منتظر بود و دید که ویژگی های این بازی جدید چه خواهد بود.

بی تردید بهترین بازی جهان باز قدیمی در جی تی ای سن آندرس است

جی تی ای سن آندرس با همان اتومبیل دزدی بزرگ یکی از بهترین بازی های راک استار بوده که با ویژگی های بسیار خوبی عرضه شده است. این بازی به دلیل دارا بودن بخش های مختلف و آزادانه توانسته امتیاز و نظرات بسیاری را کسب کند که لازم است بدانید شرکت سازنده با ساخت این بازی توانست میلیون ها دلار سودآوری کند و دقیقا بعد از فروش فوق العاده این بازی بود که شرکت راک استار به فکر ساخت نسخه وی بازی افتاد. این گیم در مورد بازگشت سی جی به شهر قدیمی خود است که در این میان مشکلات بسیاری برای شهر پیش آمده و خانواده و دوستان سی جی مانند قبل درکنار یکدیگر حضور ندارند که برای رفع مشکلات باید اقدامات بسیاری را انجام دهید.

بهترین بازی جهان‌باز با گیم پلی خشونت آمیز | WITCHER 3: WILD HUNT

امروزه کمتر کسی است که با بازی ویچر 3 آشنایی نداشته باشد. بازی WITCHER 3: WILD HUNT محصول شرکت نام آشنای CD PROJEKT RED بوده که این پروژه موفق را در سال 2015 عرضه نمود و جالب است بدانید که ویژگی های این بازی هنوز که هنوزه در بازی های این سبک رقیب نداشته است و قطعا یکی از بهترین های جهان در سبک جهان باز خواهد بود. از اصلی ترین ویژگی های این بازی می توان به وسعت 500 مایلی آن اشاره داشت که در این دنیای پهناور می توانید اقدامات بسیاری انجام دهید و با دشمنان بسیاری رو به رو شوید. باس های بسیاری در انتظار شما هستند که رویارویی با آنها در مراحل ابتدایی می تواند استرس را به شما منتقل نماید. از دیگر ویژگی های ویچر 3 میتوان به طراحی زیبای آن اشاره داشت که بازی از یک کیفیت پویا و پایدار برخوردار بوده که می توانید از دیدن آن لذت ببرید. گیم پلی WITCHER 3: WILD HUNT نیز می تواند شمارا برای دقایق بسیار طولانی سرگرم کند که در این میان قابلیت های بسیاری برای شما درنظر گرفته شده است که پیشنهاد می شود با پارسی دانلود همراه باشید.

بهترین بازی جهان باز برای کامپیوتر | Elden Ring

حلقه الدن یا الدن رنیگ همان بازی محبوب و شناخته شده ی سال 2021 بوده که توانست امتیاز فوق العاده ای را از سایت های مطرح جهانی کسب کند. در این زمینه امتیاز بازی 100 از 100 بوده که در تمامی بخش ها توانست امتیاز کامل را کسب کند. یکی از اصلی ترین موارد موفقیت بازی حلقه الدن دنیای آن بوده که وسعت بسیاری را در اختیار داشته و این اجازه را به گیمر می دهد تا بتواند به صورت آزادانه هرکاری که دوست دارد را انجام دهد. ماموریت های بسیاری در بازی Elden Ring وجود داشته که برای پایان دادن به آنها باید آمادگی حضور در سیاه چال و تاریکی های بسیاری را داشته باشید که قطعا با دشمنان بسیاری نیز رو به رو خواهید شد. همان هیولاهای عظیم الجثه را در این بازی باس گویند که قرار است با باس های بسیاری رو به رو شوید که عظمت آنها چندین برابر شما خواهد بود. با شمشیر افسانه ای خود باید به سراغ آنها بروید و مسیر را برای رسیدن به هدف پاکسازی کنید. هدف شما در این بازی از بین بردن تاریکی و دستیابی به نور است که قطعا با دشمنان بسیاری باید مبارزه کنید.

بهترین بازی جهان باز در نبرد های تن به تن | ASSASSIN'S CREED VALHALLA

مجموعه بازی های اساسین به دلیل دارا بودن گیم پلی مخفی کاری توانسته اند محبوبیت بسیاری را به دست آورند که در این بخش قصد معرفی یکی از بهترین بازی های این مجموعه یعنی ASSASSIN'S CREED VALHALLA را داریم. نسل جدیدی از بازی های اساسین در قالب ویژگی های بسیار در والهالا جمع آوری شده است که بعنوان شخصی آب دیده و تنومند باید از سد دشمنان بسیاری عبور کنید. مسیر های بسیاری برای شما درنظر گرفته شده است که با حضور در آنها می توانید خودرا برای روز های طولانی سرگرم کنید. اما بخش اصلی بازی مربوط به داستان است. داستان بازی در مورد نسل ساکسون ها بوده که با نفوذ در نروژ و انگلستان بسیاری از دوستان شما را به قتل رسانده اند و اکنون زمان مناسبی برای انتقام گیری است زیرا دو کشور طبق تعهد نامه ای که امضا نموده بودند در صلح بوده اند که اکنون این تعهد نامه شکسته شده است و باید انتقام خون عزیزان از دست رفته خود را بگیرید. بازی والهالا بدون شک از بهترین بازی های شرکت یوبی سافت به شمار رفته که وسعت بسیار خوبی را نیز دارا است.

بازی جهان باز همه فن حریف FAR CRY 5

بدون شک اگر از دوست داران بازی های جهان باز برای کامپیوتر باشید نام فارکرای را شنیده اید که یکی از بهترین بازی های شرکت یوبی سافت بشمار رفته و گیم پلی فوق العاده ای را در خود جای داده است. این بازی مملو از مراحل دشواری بوده که برای پایان دادن به آنها باید فاتجه خودرا بخوانید. بازی فارکرای 5 مملو از دشمنانی است که با سلاح قاچاقچیان امنیت سرزمین های شمارا از بین برده اند و اکنون نوبت بازپس گیری مناطقی است که قرار بود در سلطه شما باشند. فرقه های قاتل و وحشتناکی در بازی FAR CRY 5 وجود دارد که رویارویی با آنها می تواند مشکلات بسیاری را برای شما به وجود آورد. مشکلاتی که در طول مراحل بسیار با آن درگیر خواهید بود که با نابودسازی دشمنان می توانید به آنها پایان دهید. از اصلی ترین ویژگی های بازی می توان به طراحی زیبا و صداگذاری عالی اشاره داشت که شرکت سازنده در این بخش توانایی های خودرا به اثبات رسانده است که پیشنهاد می شود این بازی را از دست ندهید.

کد خبر 1636691

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویژگی های این بازی بهترین بازی بازی های جهان باز دشمنان بسیاری ویژگی های بسیار ترین بازی یکی از بهترین اصلی ترین فوق العاده راک استار جی تی ای گیم پلی بدون شک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است

ایسنا/ایلام مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: کانون استان ایلام با ۶۸ درصد رشد در شاخص‌های تخصصی و عمومی یکی از کانون‌های پیشرو کشور شناخته شد.

«فاطمه رستگار» با حضور در ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: در ارزیابی عملکرد کانون‌های استانی، کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان ایلام در سال ۱۴۰۲، با رشد در شاخص‌های تخصصی و عمومی به عنوان کانون پیشرو در کشور شناخته شد که موفقیتی برای استان ایلام است.
وی با بیان اینکه تعداد ویژه برنامه‌های فرهنگی کانون در استان ایلام در سال قبل ۵۳۶ ویژه برنامه بوده است افزود: در سال قبل ۱۱۴ نمایشگاه در سطح استان برگزار شد که این آمار رشد زیادی نسبت به سال قبل‌تر از آن داشته است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان ایلام همچنین به طرح «کانون مدرسه» اشاره کرد و گفت: این طرح موفق ارتباط بین مدرسه و کانون را تقویت می‌کند و در استان ایلام تا ۱۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد، با هماهنگی مدارس در قالب هنر، با دانش‌آموزان در مدارس اجرای برنامه داریم.
رستگار خاطرنشان کرد: اردیبهشت ماه جشنواره نمایش عروسکی کودکان نوجوانان در استان ایلام برگزار می‌شود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هری کین یک تنه بیشتر از مهاجمان تاتنهام گل زده است!
  • فوق‌ستاره ژاپنی جایگزین گران‌ترین والیبالیست جهان
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • معرفی بهترین مستندهای جهان
  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی
  • رباح ماجر: مسی نه، کرویف قله خلاقیت فوتبال است!‏
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم