Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حمید شهریاری با ارسال نامه ای به محمد الحلبوسی رئیس مجلس نمایندگان عراق از تصمیم مجلس نمایندگان عراق در جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تقدیر کرد.

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حمید شهریاری با ارسال نامه‌ای به محمد الحلبوسی رئیس مجلس نمایندگان عراق از تصمیم مجلس نمایندگان عراق در جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه به شرح زیر است:

باسمه تعالی
دولت محترم محمد الحلبوسی
رئیس مجلس نمایندگان عراق

با سلام و احترام

تصمیم مجلس نمایندگان عراق در جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تعبیر روشنی از اراده مردم عراق در داشتن زندگی آزاد و کریمانه و رد ظلم ستمگران و دشمنی متجاوزان و بالاتر آن تعبیر روشنی از اراده همه ملت‌های عربی و اسلامی و ملت‌های دوست دار صلح و دوستی است.

هر انسان شرافتمندی در جهان به آنچه بر سر ملت فلسطین آمده است و می‌آید، از کشتار و ترور گفته تا زندان و کوچ اجباری و دشمنی شبانه روزی علیه این ملت معترف است؛ پس کدام انسان صاحب وجدان، عادی سازی روابط را با رژیم غاصبی که به کشتار و نسل کشی و ویرانی و هتک حرمت و توهین به مقدسات و غصب سرزمین‌ها و مصائب دیگر اقدام می‌کند، می‌پذیرد!

شما با این اقدام خود ثابت کردید که امت اسلامی علیرغم همه فشارها و چالشها بیدار است و از آن سو رژیم صهیونیستی علیرغم همه حمایتهای طاغوتیان دنیا رو به زوال است؛ در این زمان است که عادی سازان روابط پشیمان می‌شوند و فریاد امثال شما فرزندان مقاومت بالا می‌رود.

شما الگویی برای کشورهای عربی و اسلامی هستید و جمهوری عراق و مجلس محترم نمایندگان آن چراغ راهی برای کسانی هستند که در خیال عادی سازی روابط به سر می‌برند.

انتهای پیام/

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس مجلس عراق حمید شهریاری محمد الحلبوسی جرم انگاری عادی سازی روابط مجلس نمایندگان عراق رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران

رسانه‌های ترکیه با حضور در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران به تهیه گزاش درباره محصولات نظامی بخصوص در حوزه موشکی و پهپادی پرداختند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های ترکیه نظیر NTV و CNNTURK با حضور در نمایشگاه دستاوردهای نظامی کشورمان به تهیه گزارش از تسلیحات ایران بخصوص در بخش های موشکی و پهپادی پرداختند.

موشکهای مورد استفاده ایران در عملیات وعده صادق مانند فاتح، خیبرشکن، عماد و پاوه از محصولات مورد توجه این رسانه ها بود.

پهپادهای غنیمتی از آمریکا که توسط ایران مهندسی معکوس شده است نیز از دیگر موارد مورد اشاره رسانه های ترکیه در این نمایشگاه بود.

پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی در ترکیه بازتاب قابل توجهی داشت. بخشی آن را به عنوان یک نمایش یا تئاتر مورد انتقاد قرار دادند که توجه جهانی را از موضوع قتل عام مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی منحرف کرد اما بخش قابل توجهی نیز پاسخ یک کشور اسلامی به رژیم صهیونیستی دانستند که تاکنون بی سابقه بوده است.

فشار افکار عمومی در ترکیه به قطع روابط تجاری با رژیم صهیونیستی باعث شد تا اردوغان تصمیم به کاهش این روابط بگیرد.

تا ماه گذشته بیش از 60 درصد فولاد وارداتی رژیم صهیونیستی از ترکیه تامین می شد و حدود 40 درصد سوخت مورد نیاز این رژیم نیز از طریق ترکیه به آنها می رسید.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • وزیر خارجه آمریکا : روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می شود
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران
  • بلینکن: روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می‌شود
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • عراق قانون جرم‌انگاری همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود