Web Analytics Made Easy - Statcounter

سربخش با بیان اینکه امیر ابراهیمی برای خوش رقصی به کفار امام رئوف را ارزان فروخت، گفت: سینما منعکس کننده فرهنگ است و اقتباسی بودن فیلمنامه امری عادی است اما نه اینکه آنچه هست را جوری بیان کنیم که به بهای توهین و اهانت به ساحت مقدس امام هشتم تمام شود!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه سربخش، کارگردان و بازیگر مطرح شهرستان بندرخمیر در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: سینما منعکس کننده فرهنگ است و اقتباسی بودن فیلمنامه امری عادی است اما نه اینکه آنچه هست را جوری بیان کنیم که به بهای توهین و اهانت به ساحت مقدس امام هشتم تمام شود!

کارگردان و بازیگر مطرح شهرستان بندرخمیر با اشاره به اینکه گروهی از جایزه گرفتن خانم امیر ابراهیمی خوش حالند، گفت:  از جایزه گرفتن زهرا امیر ابراهیمی خوشحالید؟ضد دینی بودن فیلم «عنکبوت مقدس» به کنار، با ضد ایرانی بودنش چطور کنار آمدید؟ کمی به عقب برگردیم و بیاد آوریم روزی را که شهاب حسینی هم مثل زهرا امیرابراهیمی جایزه گرفت اما فحش خورد، چرا که جایزه اش را به امام زمان (عج) تقدیم کرد!

سربخش با بیان اینکه شاید بعد از منتشر شدن این خبر از طرف کسانی که همانند کبک سرشان را در برف فرو کردند به سمت من حجمه وارد شود اما اهمیتی ندارد، عنوان کرد: لازم است کمی در مورد این فیلم صحبت کنم، فیلم «عنکبوت مقدس» ساخته علی عباسی با بازی زهرا امیر ابراهیمی که در جشنواره کن ۲۰۲۲ جایزه بهترین بازیگر زن را گرفت وبسیار مورد توجه قرار گرفت؛ حالا با انتشار تیزر و پوستر این فیلم و بررسی نامی که بر آن گذاشته اند، مشخص است در یک اقدام برنامه ریزی شده به امام رضا (ع) توهین کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تصاویری از پوستر و نمایی از فیلم «عنکبوت مقدس» منتشر شد که در نمایی از این فیلم و همچنین پوستر تازه منتشر شده آن نام فیلم یعنی عنکبوت مقدس روی تصویر مشهد با مرکزیت حرم مطهر امام رضا(ع) نمایش داده می شود و این حس را به مخاطب القا می کند که گویی در حال تماشای یک تار عنکبوت بزرگ است و این اتفاق اهانت به ساحت مقدس امام رضا(ع) است.

کارگردان و بازیگر مطرح شهرستان بندرخمیر تصریح کرد: فیلم «عنکبوت مقدس» راوی داستان واقعی از قاتل مشهور «سعید حنایی» می باشد که سال ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۰ توانست بیرحمانه ۱۶ زن کارگر جنسی را به قتل برساند؛ اما طی تحقیقات من در این مورد، فیلم عنکبوت مقدس با تحریف های جدی در روایت این ماجرای موسوم به قتل های عنکبوتی سعید حنایی، در این فیلم برای ارتباط دادن مذهب با این قتل ها تلاش کرده است.

سربخش با بیان اینکه امیر ابراهیمی برای خوش رقصی به کفار امام رئوف را ارزان فروخت، خاطر نشان کرد: امام رضا(ع) مهربان‌تر از این حرفاست که برشما غضب بگیرد، من هم توهینی به شما نمی‌کنم اما این را بدانید که مهربان‌ترین آقای جهان را خیلی ارزان فروختید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امیر ابراهیمی عنکبوت مقدس امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۹۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیارت اماکن مقدس عراق در هوای بارانی + فیلم

بارش باران در شهرهای نجف و کربلا، حال و هوای خاصی به حرم مطهر امام علی (ع) و حرم امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • نماهنگ «اسرائیل از خانه عنکبوت سست‌تر است»
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • زیارت اماکن مقدس عراق در هوای بارانی + فیلم
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است