Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@20:44:10 GMT

سرپرست معاونت گردشگري مازندران منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۹۱۶۷

خبرگزاری آریا- حکم سرپرستی معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی مازندران به علی شفیعی ابلاغ شد.      
 به ‌گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان ساری: مهدی ایزدی سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی مازندران  در حکمی علی شفیعی را به عنوان" سرپرست معاونت گردشگری استان" منصوب کرد.        
در حکم علی شفیعی آمده است: نظر به تعهد و شایستگی جنابعالی به موجب این ابلاغ سرپرست معاونت گردشگری این اداره‌‌کل به شما محول می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعامل با بخش خصوصی و رفع موانع پیش‌رو در توسعه گردشگری، تهیه برنامه‌های مدون برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های گردشگری و...از جمله وظایف مورد انتظار است.          
امید است با اتکال به خداوند متعال با جدیت پشتکار و بهره‌گیری از توان متخصصین و کارشناسان ذیربط و تعامل با معاونین و مسئولین محترم اداره‌کل و وزارت متبوع در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و پیروز باشید.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرپرست معاونت گردشگری مازندران منصوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۹۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت روز گل محمدی و گلاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین از ثبت جشنواره «گل محمدی و گلاب» در ضمیمه تقویم رویداد‌های گردشگری ملی کشور خبر داد.

علی مشهدی با اشاره به هویت و اصالت تاریخی شهرستان خمین افزود: گل محمدی و گلاب دو محصول راهبردی منطقه شهابیه در این شهرستان است.

او ادامه داد: با این پیشینه و با پیگیری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان، اداره شهرستان خمین، شورای اسلامی و دهیاری روستای شهابیه این رویداد در تقویم رویداد‌های گردشگری کشور به ثبت رسید.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان خمین عنوان کرد: بر این اساس هر سال، این جشنواره در روز‌های نوزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه به عنوان «روز گل محمدی و گلاب» برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • خطیر رفت، تغییرات دیگری هم در راه است/ سمیعی سرپرست شد که آخر فصل او هم برود!
  • زمان بازسازی افغانستان فرارسیده است
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • فرزند اسطوره استقلال، سرپرست جدید آبی‌ها
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب