Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سردار ملکی با بیان اینکه شعر «سلام فرمانده» فلسفه انتظار را تقویت می کند، گفت: به همین خاطر داد دشمن را درآورد و تیر «سرود سلام فرمانده» درست به قلب دشمن اصابت شد. 
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران، امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان کلاردشت، با اشاره به جنگ شناختی و ادارکی دشمن علیه ملت ایران اظهار داشت: دشمن در اتاق فکر خود برای زن و مرد و کودک و نوجوان ایرانی برای استحاله دینی و مذهبی برنامه ریزی کرد و در فضای مجازی با تمام توان روی باورهای مذهبی مردم فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   
وی با بیان اینکه دشمن با تمام ابزارهای رسانه، و با هدف ایجاد بی‌غیرتی و بی‌توجهی و بدبینی مردم نسبت به اعتقادات دینی، جنگ رسانه ای، اقتصادی، فرهنگی و‌ نرم را برنامه ریزی کرده است، افزود: اگر مردم نسبت به ناموس و فرزندان و شهدا و ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی غفلت نمایند، دشمن در جنگ شناختی موفق خواهد شد لذا باید حواس مان جمع باشد.  
سردار ملکی ادامه داد: کار ما در راستای انجام رسالت انبیا، ائمه اطهار علیهم السلام وشهدا و برای زندگی بهتر و بهشت و معنویت و آرامش روح و روان است، بیان داشت: همه ما در معرض آزمایش هستیم و اگر در بعد روحانی حرکت کنیم نزد خدا عزیز می شویم.        
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اضافه کرد: نگاه شهدا خدایی بود و در این مسیر افق را می دیدند و از جان مایه گذاشتند و هدف‌شان رسیدن به اوج کمال بود.    
سردار ملکی، اجرای برنامه‌های فرهنگی را در خنثی سازی عملیات روانی دشمن موثر دانست و اضافه کرد: انجام کار سیاسی و فرهنگی در ادارات و نهادهای تبلیغی اگر خدامحور باشد، موفق خواهد بود.  
وی با بیان اینکه جوانان دهه هشتاد با این نگاه مدافعان حرم شدند، افزود: با الگوبرداری از رزمندگان اسلام سرود «سلام فرمانده» خالصانه اجرا و به سرود جهانی تبدیل شده است.       
سردار ملکی با اشاره به حادثه فرو ریختن ساختمان «متروپل» و همزمانی این حادثه با پویش «سلام فرمانده» در استادیوم آزادی تهران بیان داشت: دشمن در اتاق‌های عملیات روانی خود، اقدام به ترسیم دوگانه‌های ساختگی از این دو حادثه کرده تا جامعه را به سمت دوقطبی‌های کاذب بکشاند و نباید اجازه بدهیم موفق بشود.          
وی اظهار داشت: این در حالی است که شعر «سلام فرمانده» برای امام زمان است و فلسفه انتظار را تقویت می کند به همین خاطر داد دشمن را درآورد و تیر  «سرود سلام فرمانده» درست به قلب دشمن اصابت شد.      
این مسئول عنوان کرد: بهترین مهمات و سلاح ما در برابر جنگ شناختی و رسانه ای و جنگ اقتصادی تبلیغات موثر در راستای ترویج فرهنگ دینی و اسلامی و شهداست. 
سردار ملکی با بیان اینکه کار برای شهدا نوعی جهاد و ایثار است، گفت: خادمین شهدا از کرامت این مردان الهی برخوردار هستند و برکات حضور معنوی شهدا در زندگی‌شان جلوه‌گر است.       
این مسئول با اشاره به افتتاح یادمان سه شهید گمنام کلاردشت بیان داشت: بنای یادمان شهدای گمنام و حسینیه شهدای گمنام با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان و با همکاری و مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاردشت و فرمانداری شهرستان و فرماندهی سپاه و خیرین عزیز و بزرگوار و امت حزب الله شهرستان کلاردشت احداث و به بهره برداری رسید.
ذکر این نکته ضروری است حسینیه شهدای گمنام (طبقه سوم) نیاز به تکمیل بنا دارد که إن شاءالله با کمک خیرین عزیز این بنا نیز به زودی تکمیل شود.     

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سلام فرمانده فلسفه انتظار تقویت سلام فرمانده سردار ملکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۹۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع محلی تصاویری منتشر کرده اند که به لحظات خداحافظی بستگان و آشنایان با شهدای غزه در شهر رفح در جنوب این باریکه مرتبط است.

این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۳ کشتار و جنایت دیگر را در حق فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است.این وزارتخانه افزود که در این حملات ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۸ نفر دیگر زخمی شدند. هنوز بیش از ۸۰۰۰ نفر هم مفقود و زیر آوار هستند. شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر رسیده است. ۷۲ درصد از شهدا و مجروحان نیز زن و کودک هستند.

کد خبر 6092067 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • استقبال شاعر «سلام فرمانده» از غزل رهبر انقلاب
  • شاعر سلام فرمانده به استقبال غزل رهبر انقلاب رفت
  • کم‌کاری و عملکرد بدِ ۳۲ سازمان مسؤل در زمینه حجاب و عفاف