Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی آبفای استان همدان، «حمیدرضا نیکداد» با اشاره به صدور این گواهینامه ها افزود:  گفت: این گواهینامه ها بر اساس عملکرد مطلوب هر ۲ تصفیه خانه از سوی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور صادر شده است.

وی با بیان اینکه مدت اعتبار این گواهینامه ۲ سال است اظهارداشت: بر همین اساس ارتقا عملکرد ۲ تصفیه خانه یاد شده به صورت مستمر مورد تاکید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان درخصوص آیتم های مورد ارزیابی به منظور صدور این گواهینامه خاطرنشان کرد: پایبندی و به کارگیری دستورالعمل های ابلاغی از سوی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، حضور مستمر پرسنل تصفیه خانه در دوره های آموزشی بهره برداری و نگهداری و همچنین نحوه بهره برداری از بخش های مختلف تصفیه خانه از موارد مورد ارزیابی در ۲ تصفیه خانه آب بهشتی و اکباتان بوده است.

۲ تصفیه خانه آب اکباتان و بهشتی به ترتیب در سال های ۱۳۴۲ و ۱۳۸۴ با ظرفیت های اسمی ۵۰۰ و هزار لیتر بر ثانیه به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و همچنین ۸۲۳ روستای استان همدان از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی(لوله کشی) بهره‌مند هستند.

استان همدان نزدیک به ۶۸۰ هزار مشترک آب دارد.

استان همدان حدود یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفر جمعیت شهری و روستایی دارد.

برچسب‌ها معاونت آب و آبفا وزارت نیرو تصفیه خانه همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تصفیه خانه همدان تصفیه خانه همدان ۲ تصفیه خانه استان همدان بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۹۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ خانه بهداشت روستای ادکان با زیر بنای ۷۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای گورپان با زیر بنای ۷۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای ایرج با زیر بنایی ۸۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و خانه بهداشت روستای سارمران با زیر بنای ۸۵ مترمربع و با اعتباری بالغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، محرومیت زدایی و سفر ریاست‌جمهوری تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی