Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@12:26:43 GMT

روند افزایشی دمای هوا تا پایان هفته در استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۲۹۳۰۲

روند افزایشی دمای هوا تا پایان هفته در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری مهر، مهسا رامی در خصوص افزایش دمای هوای استان مرکزی اظهار کرد: وضعیت آسمان استان مرکزی از روز (دوشنبه) تا پایان هفته بیشتر در ساعات صبح صاف تا کمی ابری و در ساعات بعدازظهر قسمتی ابری تا نیمه ابری پیش بینی شده است.

وی افزود: در ۲ روز آینده سرعت وزش بادهای شرقی در ساعات بعدازظهر تا حدی افزایش پیدا می‌کند که عامل تداوم غبارآلودگی هوا در برخی از مناطق استان مرکزی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: کمیجان با کمینه دمای ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین و ساوه با بیشینه دمای ۳۲ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین شهر استان در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

کد خبر 5503594

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان هواشناسی اداره کل هواشناسی استان مرکزی افزایش دما بوشهر ساختمان متروپل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ویروس کرونا متروپل آبادان اردبیل دهه کرامت ابادان شهادت امام صادق ع احتکار نماهنگ سلام فرمانده خراسان رضوی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۲۹۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید و گرد و خاک در البرز پیش بینی می‌شود

‌آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: مطابق با هشدار سطح زرد و هشدار نارنجی، تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از تشدید فعالیت متناوب امواج ناپایدار تا شنبه در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن، وزش باد لحظه‌ای و شدید، گرد و خاک به ویژه در نیمه جنوبی استان و در بعضی ساعات رگبار شدید و رعد و برق در نقاط مختلف استان پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به اینکه امروز جمعه آسمان ابری همراه با وزش باد لحظه‌ای و گرد و خاک، رگبار ساعتی باران و رعد و برق است، عنوان کرد: فردا شنبه آسمان نیمه ابری همراه با رگبار و رعد و برق، بعضی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک است و برای روز یکشنبه نیز آسمانی کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6095801

دیگر خبرها

  • تدوام روند نزولی نرخ تورم
  • هفته بارانی پیش روی اردبیلی ها
  • آسمان تهران تا کی بارانی است؟
  • وزش باد شدید و گرد و خاک در البرز پیش بینی می‌شود
  • بارندگی همراه با وزش باد در استان قزوین
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۴ اردیبهشت
  • بارش باران در تهران تا کی ادامه خواهد داشت؟
  • رگبار باران و وزش باد، پدیده غالب پایان هفته قم
  • آسمان قم بارانی می‌شود
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در البرز در روزهای پایانی هفته